וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהצטיין באשדוד: חנן ממן צפוי לחזור להרכב הפועל באר שבע בליגה

22.12.2019 / 7:27

הקשר כבש צמד ועשוי לפתוח בשני המחזורים הקרובים על חשבונו של ז'וזואה ש"תוקע את המשחק". ויטור בספק לחדרה, בכר: "לא צריך מישהו שירים אותי"

צילום: לירון מולדובן

בווידאו: התגובות למשחק

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע נשמו לרווחה אחרי ה-3:4 על אשדוד בגביע. מחמאות לממן, זריהן ואורן ביטון

- בעקבות הצטיינותו: חנן ממן עשוי לקבל קרדיט נרחב בליגה על חשבון ז'וזואה ש"תוקע את המשחק"

- מיגל ויטור ושון גולדברג שנפצעו בספק גדול למשחק נגד הפועל חדרה ביום שלישי

- ברק בכר עונה לטענות שמיצה את עצמו בבאר שבע: "לא צריך אף אחד שירים אותי"

seperator

אנחת רווחה בהפועל באר שבע אחרי הניצחון 3:4 אמש (שבת) על מ.ס. אשדוד בגביע המדינה. לאף אחד במועדון אין אשליות שהבעיות של הקבוצה נפתרו ואלמלא ההצלה של ארנסטס שטקוס מול שלומי אזולאי בפנדל שנשרק בתוספת הזמן, יתכן מאוד שהפועל באר שבע היתה מודחת אמש באיצטדיון הי"א.

אבל הפועל באר שבע ניצחה ומי שיצאו נשכרים אמש הם חנן ממן, ניב זריהן ואורן ביטון שזכו למילים חמות מאוד מהמאמן ברק בכר והם גם יקבלו אשראי מחודש כעת. העובדה שממן כבש צמד אמורה לסדר לו מקום בהרכב בשני המשחקים הקרובים בליגה מול הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד ויתכן שזה גם יבוא על חשבון ז'וזואה הפורטוגלי שישב אתמול ביציע בגלל כרטיסים צהובים ובעיני רבים בסביבת הפועל באר שבע, מדובר בשחקן שתוקע את המשחק של הקבוצה ופוגע בשטף ובקצב מאחר שהוא מאוד סטטי.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע עלתה לשמינית גמר הגביע עם 3:4 דרמטי על מ.ס אשדוד

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם חנן ממן. לירון מולדובן
המרוויח העיקרי. חנן ממן/לירון מולדובן

גם דוד קלטינס אמור לשחק יותר מעכשיו וביום שלישי מול הפועל חדרה במחזור של אמצע השבוע, הוא יפתח כבלם לצד מרואן קבהא בגלל מצוקה גדולה בסגל. מיגל ויטור ושון גולדברג נפצעו במשחק, הוחלפו והם בספק גדול. לואי טהא שלא שיחק בגלל פציעה בשני המשחקים האחרונים, צפוי להיעדר גם מהמשחק מחרתיים ועמית ביטון הורחק. עדיין לא ברור אם עדן שמיר ורמזי ספורי יוכלו לעמוד לרשות בכר במשחק הקרוב או שהם יחזרו רק למשחק מול מ.ס. אשדוד בליגה בסוף השבוע.

בכר שעבר שוב שבוע קשה אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים, ממשיך להילחם במציאות הבינונית מאוד של הקבוצה במטרה למצוא פתרונות. "אני מוצא אתגר גדול במה שקורה העונה בהפועל באר שבע ומשתדל לא להתייחס לכל מי שטוען שמיציתי את עצמי במועדון הזה", אמר אמש. "האתגר העונה הוא מאוד גדול כי בנינו משהו חדש ואני מאוד רוצה להצליח עם החבר'ה החדשים שהבאנו. אני לא צריך שמישהו ירים אותי אחרי הפסדים. אני מסתדר מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully