וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "רוצים וצריכים להתחזק", ג'יימס פלדין: "באנו ללא אנרגיות"

מאמן הפועל ירושלים הודה לאחר ה-74:83 על אילת: "התקשינו למצוא את הקצב". פלדין: "אחד המשחקים הגרועים שלנו". אריק אלפסי: "אנחנו מסוגלים להגיע לפלייאוף"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: תגובות לניצחונה של מכבי תל אביב על פנאתינייקוס

72 שעות אחרי ההפסד הסוער לא.א.ק אתונה בליגת האלופות, חזרה הערב (שבת) הפועל ירושלים למסלול הניצחונות בליגת העל, לאחר שגירדה 74:83 על הפועל אילת. האדומים אמנם לא פיגרו מאז שהיו במינוס 5:4 בפתיחתה המשחק, ואף ברחו ל-15 הפרש במהלך המחצית הראשונה, אבל התקשו לסגור את המשחק וסבלו מפציעתו של טיישון תומאס, שנפגע בקרסולו ולא חזר לפרקט מאז, כשהוא צפוי להיבדק מחר.

"זה היה אחד המשחקים המכוערים שלנו", הודה ג'יימס פלדין, שקלע 12 נקודות אף שלא היה כשיר לחלוטין. "באנו באנרגיה נמוכה. קשה לחזור הביתה אחרי ההפסד באתונה ולשחק, ואני בעיקר שמח שעברנו את זה. אנחנו צריכים יום חופש, לשכוח קצת מכדורסל ולחזור לעבודה".

מאמן ירושלים, עודד קטש: "היינו חסרי אנרגיות. מההתחלה התקשינו למצוא את הקצב שלנו, וביומיים האחרונים אפשר היה לראות את זה מגיע. זה קורה במהלך עונה. מה שחשוב זה שהצלחנו לעשות מה שצריך כדי לנצח. עד היום בבוקר בכלל לא ידענו אם ג'יימס יוכל לשחק. יש לו פציעה קלה. אני שמח שזה לא חמור מדי, אבל חשבנו לשמור אותו כמה שיותר".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. אתר פיב"א, אתר רשמי
"עשינו מה שצריך כדי לנצח". עודד קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

קטש הודה כי במועדון מחפשים מחליף לטרנט לוקט, אבל לא יצא בבשורה עבור אוהדי הקבוצה. "ברור שאנחנו צריכים משהו. אנחנו משתדלים לקבל את ההחלטה הנכונה ולא להתפשר. לפעמים עדיף לחכות מעט ולהביא חיזוק מתאים. הסיטואציה עם טרנט שמה אותנו במצב שבו אנחנו רוצים וצריכים להתחזק, ואני מקווה שזה יקרה בקרוב".

מאמן אילת, אריק אלפסי, סגר את הסיבוב הראשון במאזן 7:4, אבל שאב לא מעט אופטימיות מהמשחק הזה. "עמדנו בתוכנית המשחק שלנו, ויש קצת תחושת החמצה. יכולנו להלחיץ אותם עוד יותר. בסופו של דבר, הנקודות הקלות שהם השיגו במתפרצות הכריעו את המשחק. אני גאה בשחקנים שלי, שבאו עם פציעות ונתנו את הגוף שלהם בשביל הקבוצה ובשביל החברים שלהם. אם נהיה עקביים, נביא תוצאות גם במשחקים קשים. אנחנו יכולים להגיע לפלייאוף, וזו הייתה המטרה שלנו מתחילת העונה. נהיה קבוצה טובה יותר בסיבוב השני".

אלפסי הסביר כי ג'ארד טרל, ששוחרר השבוע, "לא היה מספיק מחויב לקבוצה ולשחקנים שאיתו, וכשאתה מגיע למצבים האלה אתה מעדיף להישאר עם שחקן פחות. אנחנו מחפשים גארד כדי להתחזק בעמדות הגארד. אבל אני רוצה להסתכל על חצי הכוס המלאה הערב. היו לנו דקות טובות, בדקות רבות שלטנו בקצב ובכדור, ועשינו הרבה צרות בצבע לקבוצה עם שלושה גבוהים דומיננטיים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully