וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו: "אני לא אמור להתמודד עם חיות כמו לברון ג'יימס ואנתוני דייויס"

הגריק פריק שנצץ עם שיא קריירה של חמש שלשות ו-34 נקודות ב-104:111 המצוין של מילווקי על הלייקרס, ניסה להישאר צנוע בסיום:" רוצה להיות טוב יותר". מייק בודנהולזר: "הוא נדיר ומיוחד"

מתוך יוטיוב

בווידאו: דיוויד בלאט באימון ניו יורק ניקס

הלילה (בין חמישי לשישי) בהחלט ייתכן וקיבלנו הצצה למפגש שעשוי להיות גמר הפלייאוף, כשיאניס אנטטוקומפו ומילווקי באקס גברו על לוס אנג'לס לייקרס 104:11, כשהכוכבים משני הצדדים היו בשיאם והשאירו טעם של עוד לקראת המשך המאבקים בין שתי הקבוצות בהמשך העונה. אנתוני דייויס להט עם 36 נקודות ו-10 ריבאונדים בעוד לברון ג'יימס סיים עם טריפל דאבל של 21 ,12 ו-11, אך איש המשחק ללא ספק היה הגריק פריק שסיים עם 34 נקודות ושיא קריירה של חמש שלשות כשעל הדרך הוא קוטף 11 ריבאונדים ומוסר 7 אסיסטים.

"אני חושב שהדבר הכי חשוב זה להישאר צנוע", נשאר הכוכב היווני של הבאקס עם רגליים על הקרקע. "זה קשה לשחק עונה של 60 משחקים, אחרי שכבר זכית בתואר ה-MVP. ההרגשה היא כאילו 'מה עוד נשאר?' אבל בסופו של יום, אני מבין וגם המשפחה שלי מבינה שאני בכלל לא אמור להיות כאן". יאניס התייחס לכברת הדרך שעבר: "לא הייתי בחירה מספר אחת בדראפט - אנתוני דייויס היה, לברון היה - אני לא הייתי אמור להיות כאן. אני לא אמור להתמודד עם שתי החיות האלה, כך שאני מאושר שאני בכל זאת כאן ומאושר שאני עובר את התהליך הזה. אני תמיד רוצה להיות טוב יותר, לעשות יותר עבור הקבוצה שלי, זה מעניק לי הנאה".

יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי באקס. רויטרס
"תמיד רוצה להיות טוב יותר". יאניס אנטטוקומפו/רויטרס

לאחר שקלע ב-29 אחוזים בלבד מעבר לקשת בחודשים אוקטובר ונובמבר, שיפר אנטטוקומפו באופן ניכר את הקליעה משלוש בחודש דצמבר כשקלע ב-44 אחוז מטווח זה. "אני מתכוון להמשיך לזרוק", הצהיר. "זה לא משנה עבורי אם קלעתי שלשה אחת, שתיים או חמשף אני פשוט רוצה להשתפר, וזה אומר שיכול להיות שיהיו לילות שאקלע חמש שלשות ויהיו לילות שאקלע אפס שלשות, אבל אני חייב להמשיך לזרוק כי זה מה שהקבוצה מצפה ממני לעשות".

גם מאמן הבאקס מייק בודנהולזר התמוגג מיאניס אליו התייחס כ"מאוד נדיר ומיוחד" ואמר בסיום המשחק: "אני חושב שהרבה שחקנים ממשיכים לעבוד ולהשתפר וזה חלק מהעניין של להיות מקצוען. עם זאת, העבודה שיאניס השקיע בקיץ, כמות הזמן שהוא משקיע באימונים, אחרי אימונים, מטפל בגוף שלו - ועדיין אני חושב שגם היריבים שלו יודעים שהוא יכול להיות טוב יותר. הוא עושה את זה. הוא משקיע זמן ומאמץ ואנחנו ברי מזל שהוא שלנו ומתרגשים לגביו ולגבי העתיד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully