וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו שחקן NBA. הוא שהה באוויר שעה וחצי"

ראניירי הגיב לשער של הפורטוגלי נגד סמפדוריה. באיטליה לא נרגעים מהביצוע, אבל מזכירים: זה אפילו לא השיא של CR7 המדהים

מתוך רויטרס

בווידאו: המהומות ברחובות ברצלונה בזמן הקלאסיקו

גם בגיל 34, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להדהים ולהוכיח שעוד לא ראינו ממנו הכל. אמש (רביעי) החלוץ הפורטוגלי כבש שער ניצחון על סמפדוריה (1:2) בנגיחה מעולם אחר והבטיח לאלופת איטליה לפחות עוד כמה ימים בפסגת הסרייה A. כמה סמלי שביום של קלאסיקו שמסתיים ללא שערים, CR7 גונב את ההצגה.

כבר ראינו את רונאלדו כובש בנגיחות נפלאות - זכורות כמה כאלו במדי מנצ'סטר יונייטד - אבל נדמה שאתמול הוא אפילו התעלה על עצמו. הפורטוגלי קפץ 71 סנטימטרים מכר הדשא והגיע לגובה של 2.56 מטרים כדי לפגוש את ההגבהה של אלכס סנדרו ולהותיר רבים פעורי פה. "הוא נראה כמו שחקן NBA! הוא היה באוויר שעה וחצי", אמר המאמן המפסיד, קלאודיו ראניירי.

הרשת געשה אחרי הביצוע הזה. בטוויטר צייצו ש"רונאלדו לועג לכוח הכבידה" ו-"אדם נורמלי קופץ לגובה של מטר, אתלטים גדולים קופצים לגובה של 1.50 מטר. רונאלדו הגיע ל-2.56, הוא על אנושי".

ב"סקיי איטליה" כתבו: "CR7 מדהים!", אבל ציינו שזה לא ביצוע השיא שלו. ב-2013, כששיחק במדי ריאל מדריד ופגש את מנצ'סטר יונייטד, הוא הגיע לגובה של 2.93 מטרים. פשוט אתלט ענק.

"לא ידעתי שהגעתי לגובה כזה", אמר רונאלדו, "אני מאוד מרוצה מהתוצאה. זה היה שער יפה ואני פשוט שמח שלקחנו שלוש נקודות. היו לי בעיות עם הברך במשך כמה שבועות, אבל עכשיו אני מרגיש טוב מבחינה פיזית".

גיף רונאלדו. עיבוד תמונה
גיף רונאלדו/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully