וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ניצחון גדול. השחקנים נלחמים אחד בשביל השני"

17.12.2019 / 21:03

מכבי תל אביב ניצחה בסנט פטרסבורג למרות כמה רגעי מתח לקראת הסיום. היווני: "לא פשוט לשחק כל כך הרבה זמן עם סגל של 10 שחקנים. אני מאוד מרוצה מרוח הלחימה והנחישות"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

פציעות, חסרונות, סגל קצר? אל תתנו לעובדות להפריע למכבי תל אביב. הצהובים גברו הערב (שלישי) 71:82 על זניט סנט פטרסבורג בחוץ, רשמו ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות ורביעי ביורוליג והם נראים בדרך הבטוחה לפלייאוף.

"זה עוד ניצחון גדול", אמר המאמן יאניס ספרופולוס, "אתם צריכים להבין שזה לא קל לשחק כל כך הרבה משחקים עם 10 שחקנים. יש לנו הרבה פציעות שמשאירות את הקבוצה עם פחות פתרונות, אבל אתם רואים שחקנים מחויבים שנלחמים ומשחקים אחד בשביל השני ובשביל החברים שלהם. אני מרוצה מאיך שהם משחקים, מהמחויבות, הנחישות ורוח הלחימה שלהם".

היווני התייחס גם לכך שהקבוצה שלו איבדה יתרון דו ספרתי ברבע האחרון וחוותה כמה רגעים של מתח: "שיחקנו חכם בהתקפה, אבל מנגד נתנו ליריבה לקלוע נקודות קלות. עם זאת, בסופו של דבר עשינו עבודה מצוינת ואני מברך את השחקנים שלי".

דני אבדיה שקלע 7 נקודות ב-15 דקות משחק, אמר: "אנחנו עייפים אחרי הרבה משחקים עם מעט שחקנים. לבוא ולנצח בחוץ זה תמיד כיף, אני שמח שעשינו את זה. עשיתי מה שאני יכול לעשות כדי לעזור לקבוצה שלי - שלא יהיו חורים בריבאונד, כולל להילחם על הכדורים".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ממשיך לעשות חיל. ספרופולוס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully