וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה בתוספת הזמן, גלדבאך נצמדה ללייפציג בפסגה

הילד זירקזה וגנאברי קבעו 1:3 מול פרייבורג אחרי הדקה ה-90, 0:2 לסייחים על פאדרבורן. לברקוזן הפסידה בבית להרטה, מהפך גדול לקלן

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

המחזור ה-16 בבונדסליגה נמשך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים, כשהדרמה הגדולה הגיעה מפרייבורג, שם באיירן מינכן כבשה פעמיים בתוספת הזמן וניצחה 1:3. בורוסיה מנשנגלדבאך נצמדה לר.ב. לייפציג בפסגה אחרי 0:2 על פאדרבורן האחרונה, בעוד באייר לברקוזן שוב אכזבה עם הפסד ביתי 1:0 להרטה ברלין וקלן ביצעה מהפך גדול עם 2:4 בפרנקפורט. שאלקה סיימה ב-1:1 אצל וולפסבורג.

ג'ושוע זירקזה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הגיבור המפתיע של באיירן. ג'ושוע זירקזה/רויטרס

פרייבורג - באיירן מינכן 3:1

הסגל הקצר של האלופה הפצועה הניב סיפור יפה מקצה הספסל, כאשר הילד ההולנדי ג'ושוע זירקזה בן ה-18 נכנס להופעת בכורה בליגה בדקה ה-90 ואחרי שתי דקות כבש שער דרמטי אחרי הכנה של סרג' גנאברי, שעוד הספיק להרשית את השלישי בדקה ה-95. האלופה צימקה את הפער משתי המוליכות לארבע נקודות, אחרי הרבה דפיקות לב בערב הזה. בדקה ה-16 אלפונסו דייויס פרץ משמאל, עבר את השומר שלו והעביר מסירת רוחב, אותה המשיך רוברט לבנדובסקי פנימה וכבש את ה-19 שלו בליגה העונה. פרייבורג לא התייאשה והצליחה לאזן בדקה ה-59, יאניק האברר העביר מסירה מימין לשמאל ו-וינצ'נזו גריפו בעט נהדר לפינה הקרובה, אבל לבווארים הייתה כאמור את תוספת הזמן.

עוד בוואלה! ספורט

טימו ורנר: "לזכות באליפות גרמניה עם לייפציג זה החלום שלי"

לכתבה המלאה
לארס שטינדל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. רויטרס
בישל וכבש. לארס שטינדל/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - פאדרבורן 0:2

הסייחים כבשו את השער הראשון 13 שניות אחרי פתיחת המחצית השנייה. לארס שטינדל מסר לאלסאן פלאה, שבעט יפה פנימה את ה-0:1. שטינדל כבש בעצמו את השער השני ועשה את זה מהנקודה הלבנה בדקה ה-67 כדי לקבוע 0:2.

שחקני הרטה ברלין. GettyImages
שחקני הרטה חוגגים ניצחון/GettyImages

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 1:0

הקבוצה של פטר בוס עם הפסד ליגה שני ברציפות וחמישי בסך הכול כשהיא עם 25 נקודות בלבד מ-48 אפשריות. עם הסגל שיש בקבוצה מהריין אפשר היה לצפות לקצת יותר עד השלב הזה. הרטה ברלין של יורגן קלינסמן עם ניצחון שני ברציפות משפרת את מאזנה ל-18 נקודות ומתרחקת מעט מהקו האדום. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-64 כשקארים רקיק בעט ממצב קשה, לוקאש ראדצקי הדף פעם אחת אבל ההולנדי היה ראשון להגיע אל הכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:1.

אוזן קבאק שחקן שאלקה. GettyImages
יד על האוזן. אוזן קבאק חוגג את השוויון של שאלקה/GettyImages

וולפסבורג - שאלקה 1:1

אחרי שניצחו בראשון את בורוסיה מנשנגלדבאך והורידו אותה מהפסגה, שוב הצליחו הזאבים לגזול נקודות מקבוצת צמרת כשהפעם הקורבן היא שאלקה. שער של קווין מבאבו אחרי השמטה מרכוס שוברט (אלכסנדר נובל מושעה) בדקה ה-83 קבעה שוויון אחרי שאוזן קבאק העלה את הרויאל בלוז ליתרון בדקה ה-51.

איינטרכט פרנקפורט - קלן 4:2
לפרנקפורט: מרטין הינטרגר (6), גונסאלו פסיאנסיה (30). לקלן: יונאס הקטור (44), סבסטיאן בורנאוו (72), דומיניק דראקסלר (81), איסמעיל יקובס (94)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully