וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימו ורנר: "לזכות באליפות גרמניה עם לייפציג זה החלום שלי"

חלוץ השוורים, שכבש כבר 13 שערים ובישל 5 בליגה העונה, הודה בראיון: "לקחת את התואר על חשבון באיירן ודורטמונד יהיה מיוחד"

עריכת וידאו: ניר חן

חלוץ ר.ב. לייפציג טימו ורנר פתח את העונה הנוכחית בצורה חלומית. מספר 11 של השוורים הוא השחקן שהיה מעורב בכמות השערים הרבה ביותר בבונדסליגה (13 כיבושים ו-5 בישולים) וביחד עם קבוצתו הוא נמצא במקום השני עם 27 נקודות, אחת פחות מבורוסיה מנשנגלדבאך המוליכה. לייפציג, שכבר הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות בפעם הראשונה, כבשה כבר 36 שערים ב-13 מחזורים (קצת פחות משלושה למשחק) כשהרבה מזה בזכות חלוץ נבחרת גרמניה.

בסוף השבוע התראיין ורנר באתר של הבונדסליגה ואמר: "הכול הולך לנו טוב בזמן האחרון. אני מרגיש שהצורה בה אנחנו משחקים כדורגל כקבוצה וכחלוצים עובדת היטב. בעונה שעברה התמקדנו בעיקר בלא לספוג. העונה אנחנו מרוכזים ולבעוט כמה שיותר לשער. זה תמיד טוב לחלוצים, אנחנו מקבלים הרבה את הכדור ובועטים הרבה. אנחנו משחקים טוב מאוד גם מאחור, אנחנו מאמינים בעצמנו מאוד. התפקיד שלי הוא כמובן לכבוש. זה מה שמצפים שאעשה וזו העבודה שלי, אבל אני גם תמיד מנסה לבשל".

טימו ורנר ר.ב לייפציג. GettyImages
השחקן הכי יעיל בבונדסליגה העונה. ורנר/GettyImages

ורנר התייחס ליוליאן נאגלסמן ואיך זה לעבוד איתו עד כה: "הוא בחור רגוע מאוד ואפשר לדבר איתו על כדורגל ועל כל דבר אחר. אתה גם תמיד יכול לצחוק איתו. אני חושב שאפשר היה לראות את היכולות שלו בנוגע לכדורגל כבר בהופנהיים. אנחנו מבינים טוב מאוד מה הוא רוצה מאיתנו, הוא אוהב לחץ קבוע. זה יתרון כמובן. הוא טוב מאוד לסגנון הצעיר של הקבוצה שלנו".

החלוץ התייחס לשאלה בנוגע למהירות שלו: "אני לא השחקן המהיר היחיד בחלק הקדמי, יש לנו גם את כריסטופר אנקונקו, יוסוף פאולסן ופטריק שיק. הם כולם מהירים מאוד ויש לנו גם קשרים כמו מרסל זאביצר ואמיל פורסברג, שמספקים לנו מסירות יוצאות מן הכלל. מהירות זה משהו שאו שיש לך אותו או שלא. זה משהו מולד וצריך לקבל את זה".

ורנר נשאל האם הוא מאמין שלייפציג יכולה לזכות באליפות העונה ואמר: "להגיד שאנחנו רוצים לזכות באליפות רק יוסיף לחץ עלינו ועל אנשים מסביבנו. אנחנו לא רוצים להגיד שאנחנו רוצים לזכות באליפות, במקום זאת אנחנו רוצים לנסות לזכות באליפות. לכל הקבוצות יש סיכוי, אנחנו רוצים לשמור על סיכוי ואת זה נעשה רק אם נמשיך לנצח. אם ננצח בכל המשחקים עד פגרת החורף, כולל את זה נגד דורטמונד, נהיה במקום טוב. אני לא חושב שיש משהו יותר טוב בגרמניה מאשר לזכות באליפות. זה מראה שניצחת את שני המועדונים הכי גדולים בגרמניה במשך עונה שלמה. ברור שזה חלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully