וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספירובסקי ביקש לעזוב את הפועל ת"א לפני חודש, משפחתו לא מרגישה בטוחה בישראל"

17.12.2019 / 11:00

כך טען סוכנו של הקשר. האדומים ינסו להיפטר גם מקמארה (שידרוש פיצוי גבוה) וקיירמה. גורם: "הסגל הזה מצריך מהפכה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

בהפועל תל אביב מנסים להתאוששה מה-4:0 שחטפו ממכבי נתניה ומתכוננים לשלושה משחקים קשים בתוך שבוע - בגביע נגד הפועל קטמון ובליגה קרבות תחתית מול מ.ס. אשדוד וסקציה נס ציונה. "אנחנו לא פייבוריטים באף משחק", הודו האדומים. "כמו שאנחנו נראים כולם יצטרכו להתעלות כדי להמשיך בגביע ולברוח מהתחתית, זה באמת מצב חירום".

במועדון מסתכלים אל עבר חלון ההעברות של ינואר בתקווה להתחזק. מייקל אולהה אמור לנחות בשבועיים הקרובים ולהצטרף לאימונים, כשעדיין לא ברור באיזה כושר הוא נמצא והאם התאמן בחודשיים בהם הוא לא משחק. מעבר אליו, בהפועל תל אביב לסיים עד פתיחת החלון את ההתקשרות עם דמבה קמארה, פרנסיס קיירמה וסטפן ספירובסקי. עדיין לא ברור אם ניר קלינגר ישתמש בשלושה במשחקים הקרובים. משום שהראשון לא יוכל לשחק בקבוצה שלישית באירופה השנה, לא ברור האם יסכים לעזוב ללא פיצוי מלא. החלוץ מרוויח כ-12 אלף יורו בחודש ובשלב זה אינו מתכוון לעזוב אלא אם יובטח לו מרבית שכרו.

סטפן ספירובסקי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
המשפחה לא מרגישה בטוח בישראל. ספירובסקי/דני מרון

אשר לצפון מקדוני שהתעמת עם מאמנו בתבוסה מול נתניה, הרי שלטענת סוכנו של ספירובסקי, הקשר רוצה לעזוב כבר תקופה ארוכה. "כבר הודענו למועדון לפני חודש שסטפן רוצה לעזוב בגלל שמשפחתו מרגישה לא בטוחה לגור בישראל בשל הטילים והמצב הביטחוני", אמר ניקולה גיוז'וסקי, שינסה למצוא לשחקן קבוצה אחרת. "זה לא משהו נגד המועדון, פשוט המשפחה מרגישה לא בטוחה לחיות בישראל וזה משפיע על השחקן". במועדון סיפרו כי כבר זמן מה שנראה כאילו הראש של ספירובסקי לא בקבוצה, אך הוא התחייב לתת הכל עד שיעזוב וימצא קבוצה חדשה.

משה סיני וניר קלינגר בודקים כל שם אפשרי בשוק הישראלי בהתאם למגבלות הכספיות, בידיעה כי קשה יהיה לצרף שחקנים מהסגלים של הקבוצות הבכירות כמו חנן ממן או חן עזרא. "צריך שינוי משמעותי של לפחות 3-4 שחקנים, שינוי של שחקן או שניים לא יספיקו, נבנה כאן סגל רע מאוד שמצריך מהפכה", אמר גורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully