וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע קטעה רצף של ארבעה הפסדים עם 83:87 על נהריה

הקבוצה של רמי הדר שוב קרטעה ברבע האחרון, אבל קטעה רצף הפסדים מסוף אוקטובר עם ניצחון ביתי. וויליאמס ובאטלר כיכבו עם 20 נקודות כל אחד

ברוך שובך לליגת העל, הפועל באר שבע. הקבוצה של רמי הדר גברה הערב (שלישי) 83:87 על עירוני נהריה בבית, במה שהפך לניצחונה הראשון מאז סוף חודש אוקטובר. כעת, אחרי שרצף ארבעת ההפסדים נקטע, הבאר שבעים יכולים להתחיל לחשוב על בריחה מהתחתית. דשון באטלר וטי ג'יי וויליאמס היו מעל כולם עם 20 נקודות כל אחד, ג'ון פטרוסלי בלט גם כן עם 17 משלו, ומנגד נהריה קיבלה תוצרת איכותית מדומיניק ווטרס וג'ף אדריאן שקלעו 17 כל אחד, אבל לא הצליחו למנוע מהקבוצה של דני פרנקו הפסד נוסף - הרביעי שלהם בחמשת המשחקים האחרונים.

קלעו להפועל באר שבע: טי ג'יי וויליאמס (6 אסיסטים ו-6 איבודים) ודשון באטלר 20 כל אחד, ג'ון פטרוסלי 17, עדי כהן סבן 12, סטפן זאק 9 ו-13 ריבאונדים, ספנסר וייס 6, בן אלטיט 3.

קלעו לעירוני נהריה: דומיניק ווטרס וג'ף אדריאן 17 כל אחד, ג'רל מקניל 11 ו-5 אסיסטים, טוני גפני 10 ו-8 ריבאונדים, ניב משגב 9, איתי שגב וטראוויס ווריק 7 כל אחד, איגור קולשוב 5.

טי ג'יי וויליאמס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפעם הם עמדו בלחץ. טי ג'יי וויליאמס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הרבע הראשון היה שקול. באר שבע פתחה קצת יותר טוב בעזרת יכולת טובה של ג'ון פטרוסלי וטי ג'יי וויליאמס, אבל ניב משגב עלה היטב מהספסל, ואת הרבע הראשון סיימה נהריה ביתרון 23:26. הרבע השני התנהל בשליטה קלה של באר שבע. וויליאמס ופטרוסלי המשיכו להצטיין, ואליהם חבר דשון באטלר שהגיע גם הוא לספרות כפולות עוד לפני הירידה להפסקה. מצד שני, ג'ף אדריאן שמר את נהריה קרובה ובירידה למחצית באר שבע הובילה ביתרון קטן, 46:50.

באטלר המשיך לבלוט התקפית גם ברבע השלישי, והפועל באר שבע שמרה במהלכו על היתרון. דומיניק ווטרס ניסה לעורר את נהריה, אבל לקראת הרבע האחרון הובילה באר שבע 65:69. הרבע האחרון היה מפוזר ומבולבל מצד שתי הקבוצות, אבל בניגוד למשחקים הצמודים הקודמים, באר שבע עשתה את המינימום הנדרש כדי לשמור על הניצחון. 83:87 לזכותה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully