וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושב כבר על מילווקי? ווגל: "אם נשחק כך במשחקים הבאים, נפסיד"

הלייקרס ניצחו בקושי באטלנטה במשחק שבו רשמו 22 איבודים, בחמישי הם יתארחו אצל אנטטוקומפו. לברון: "קבוצות נותנות הכול נגדנו"

עריכת וידאו: ניר חן

ספק אם גם האופטימיים שבאוהדי הלייקרס האמינו שהשידוך בין לברון ג'יימס לאנתוני דייויס יהיה כל כך מוצלח. הקבוצה ניצחה הלילה באטלנטה 96:101 ושיפרה את מאזנה ל-3:24, מאזן שרק מילווקי יכולה להתגאות בו בשלב הזה של העונה. צמד הכוכבים נותנים את המספרים שלהם כמעט בכל משחק וכשהם משחקים ככה, זה בדרך כלל מספיק לניצחונות גם אם הצוות המסייע פחות טוב. הלילה השנייה חברו ל-59 נקודות (32 של לברון ו-27 של דייויס), כשכל אחד מהם מוריד 13 ריבאונדים.

אלא שפרנק ווגל, מי שהופקד לאמן את צמד הסופרסטארים הזה, לא ממש היה מרוצה מהמשחק באטלנטה למרות שהלייקרס השיגו בו את ניצחון החוץ ה-14 ברציפות - הרצף השלישי בטיבו אי פעם.

"לא היינו טובים הערב", אמר ווגל אחרי שקבוצתו רשמה 22 איבודים וקלעה רק חמש שלשות מ-31 ניסיונות, "אם נשחק ככה בשני המשחקים הבאים, אנחנו נפסיד. זה לא משנה אם אנחנו מנצחים או מפסידים, אנחנו רוצים להשתפר".

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול דיאנדרה האנטר. רויטרס
בליל חמישי הוא בא לבקר במילווקי. לברון ג'יימס/רויטרס

ייתכן שווגל רצה להעביר מסר לשחקניו לקראת צמד משחקי החוץ הסופר קשה שמצפה להם השבוע. בשלישי הם יתארחו אצל אינדיאנה ובליל חמישי הם יתארחו אצל לא אחרת מאשר מילווקי בקרב אדיר בין שתי הקבוצות הטובות בליגה כרגע.

"אנחנו מבינים שכל משחק יוצר אתגר משלו", אמר לברון ג'יימס לאחר המשחק, "אם לא נבוא בגישה של רצון לנצח ונוציא לפועל כמו שצריך, נוכל להפסיד מול כל קבוצה. קבוצות מנסות לתת נגדינו את המיטב שלהן וראינו את זה גם באטלנטה". אגב, לברון כיכב במשחק הזה עם 32 נקודות למרות שיום לפני כן הוא טס לאוהיו כדי לראות את הבן שלו ברוני במשחק כדורסל של התיכון שלו.

"זה לא היה ניצחון יפה, אבל זה היה מספיק", הוסיף אנתוני דייויס, "אנחנו מנצחים בדרכים שונות. יש משחקים שאנחנו מביסים ויש משחקים צמודים, אבל אנחנו תמיד מוצאים דרך לנצח ואף פעם לא קל לנצח בחוץ. לא משנה מי היריבה ומה המאזן שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully