וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה כועסים על השער של ריאל מדריד, זידאן: "זה הוכיח מי אנחנו"

בתקשורת הקטלאנית טוענים שבנזמה כבש דקה מעבר לתוספת, בשל טעות שיפוט. המאמן התמוגג מהרוח של קבוצתו: "אנחנו נלחמים עד הסוף"

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בווידאו: על השעייתה הדרמטית של רוסיה

זהו זה, הכל ערוך ומוכן לקלאסיקו הגדול של ספרד, שיפגיש ביום רביעי הקרוב את ברצלונה עם ריאל מדריד כשלשתי הקבוצות כמות נקודות זהה בפסגה (35). לאחר המעידה של האלופה, גם הבלאנקוס הסתפקו בנקודה אחת בלבד במחזור ה-17 בלה ליגה, וגם היא בקושי הושגה: חמש דקות בתוך תוספת הזמן דחק פנימה קארים בנזמה ודאג ל-1:1 דרמטי עם ולנסיה במסטאיה.

"ריאל הצילה את עצמה מנפילה לתהום בזמן שער של בנזמה, האלפה והאומגה של הקבוצה", התמוגגו ב"אס". על אף גיבור הערב, ב"מארקה" בחרו דווקא בטיבו קורטואה כאיש המשחק, בין היתר משום שסייע לשער הדרמטי של בנזמה עמוק בתוך תוספת הזמן.

באופן לא מפתיע, בתקשורת הקטלאנית בחרו להתעסק בכך ששופט המשחק סאנצ'ו מרטינס הוסיף ארבע דקות, ואילו השער של הסקורר הצרפתי הובקע בדקה ה-95. "הוא אפשר להם לבעוט קרן אחרי שהזמן כבר חלף", נכתב ב"ספורט". "הארכת הזמן הזו, מקורה בטעות שלו עצמו. סאנצ'ס מרטינס התבלבל בין ואלוורדה ויוביץ' כשניגש להוציא כרטיס צהוב ובזבז למעלה מחצי דקה. ולנסיה שילמה את המחיר, כי אם המשחק היה מסתיים בדקה ה-94, היא היתה מנצחת 0:1".

"האמנו עד הסיום", הסביר זינדין זידאן את הקאמבק. "במחצית הראשונה שיחקנו מאוד, מאוד, מאוד טוב, הייתי שמח אם גם היינו מבקיעים, אבל אפשר להיות גאים ביכולת הזאת. בלתי אפשרי לשחק ככה 90 דקות. קשה לשחק במגרש כזה כשאתה בפיגור, אבל המשכנו לחשוב שאפשר לעשות משהו ועשינו זאת. השגנו תוצאה טובה".

כשנשאל מי הורה לטיבו קורטואה לעלות לקרן המכרעת שהביאה לשער השוויון אמר המאמן: "הוא החליט. זה הוכיח מי אנחנו, אנחנו נלחמים עד הסוף. לא הורדנו את הראש וכבשנו בזכות קארים וקורטואה. אני שמח, כי היה מאמץ עילאי של כולם". על ההחלטה להעניק לקאסמירו מנוחה לפני הקלאסיקו אמר זיזו: "הוא שיחק כמעט בכל משחק, הוא היה חייב לנוח קצת ואחרים היו צריכים לשחק. ואלוורדה, מוריץ' וקרוס עשו עבודה טובה מאוד".

סרחיו ראמוס הוסיף: "אנחנו יודעים שהתוצאה הזו לא מאוד משנה את הטבלה, אבל הסיום היה חשוב מבחינה מנטלית. אנחנו לא עוזבים עם שלוש נקודות, אבל תמיד צריך להמשיך להילחם ולא להיכנע עד הסיום. בנזמה נמצא בכושר מצוין, אני מקווה שהוא ימשיך ככה עד סיום העונה. הקלאסיקו הוא הקלאסיקו, נצטרך ללכת על שלוש נקודות, ברצלונה בכושר נהדר. לא הגיע לנו להפסיד, במחצית הראשונה הגענו להמון הזדמנויות אבל לא הצלחנו לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully