וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מאושרת: "הקבוצה היתה שבורה, הקאמבק שעשינו ממש הירואי"

16.12.2019 / 8:07

בשרון סגרו חשבונות אחרי ה-0:4 על הפועל תל אביב והעלייה למקום השישי: "לפני חודש וחצי האוהדים עוד קיללו ואיימו והתקשורת לעגה לנו, מדהים מה שעשינו כאן תוך כמה שבועות". ומה סוד המהפך אצל קהת, מלמד ואלמוג כהן?

מנהלת הליגות

אחרי שדרסו אמש (ראשון) את הפועל תל אביב עם 0:4 ביתי מרשים בדרך ל-13 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים, במכבי נתניה כבר מדברים אחרת לגמרי ממה שדיברו רק לפני כחודש וחצי בשיא המשבר המקצועי. כעת מכוונים במועדון לתקיעת יתד בפלייאוף העליון אבל לא פחות לפתיחה ברגל ימין של מפעל הגביע ביום שישי, אחרי שאשתקד הגיעו עד לגמר והפסידו לבני יהודה. "מה יגיד לי אייל סגל אחרי הערב כזה?", החל סלובודן דראפיץ' את תשובתו. "הוא יגיד לי שביום שישי יש הפועל טירה בגביע המדינה".

אם יש דבר אחד עליו כולם דיברו אמש בנתניה הוא היה עניין הסבלנות. הסבלנות שהפגין הבעלים מול מאמניו והסבלנות שהיתה להם מול שחקנים שהיו שבורים ומרוסקים מקצועית ובכל זאת זכו לחיבוק חם וליד מושטת. "רועי קהת היה על הקרשים אבל היתה כלפיו סבלנות והוא מחזיר עכשיו בגדול. אותו דבר גיא מלמד שקיבל את כל הגב מהמאמנים והנה בערב כזה הוא נותן צמד במשחק גדול מבחינתו. ולא פחות מהם זה אלמוג כהן שכבר ריסקו אותו, אבל לסלובו ולשי היתה הסבלנות להחזיר אותו לעניינים", אמרו בקבוצה.

יונס מלדה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
פתאום הם כבר במקום השישי. יונס מלדה/ברני ארדוב

במועדון גם דיברו אמש על כך שהמהפך התבצע כמעט ללא תרומה מהשחקנים הזרים. למעט טים הויבאך שום זר לא היה אתמול בהרכב. בורחה הררה כבר שוחרר, רומן גולובארט כלל לא התלבש ופאטוס בצ'יראי פצוע. בקבוצה גם פירגנו לגבי קניקובסקי שזוכה להרבה סופרלטיביים על ההופעות האחרונות שלו כמו גם יונס מלדה שהולך ומתפתח לחלוץ מצוין. "מדהים מה שעשינו כאן תוך כמה שבועות. הקבוצה היתה שבורה. אוהדים קיללו ואיימו. התקשורת לעגה. הקאמבק שעשינו הוא ממש הירואי. סיפור הצלחה בלתי רגיל", אמרו במועדון. "עכשיו כשאנחנו במקום השישי, מתחיל הקרב האמיתי על מקום בפלייאוף העליון".

עוד בוואלה!

מכבי נתניה הביסה 0:4 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully