וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.12: קרלו אנצ'לוטי סיכם באברטון, אקסקיאל פלאסיוס עבר לבאייר לברקוזן

האיטלקי מחליף את מרקו סילבה, הגרמנים הודיעו על רכישתו של קשר ריבר ב-22 מיליון יורו. יונייטד בדרך לרכש ארגנטינאי כפול?

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

(עדכון ראשון: 8:47)

בווידאו: על השעיית רוסיה מהאולימפיאדה

העברות

* אחרי הרבה שמועות ודיווחים, הודיעה היום באייר לברקוזן על רכישתו של קשר ריבר פלייט אקסקיאל פלאסיוס בן ה-21. על פי הדיווחים, הגרמנים שילמו 22 מיליון יורו תמורת הקשר הכישרוני, שהיה על סף סיכום בריאל מדריד כבר לפני שנה. "אני שמח מאוד שזכיתי לעבור לבאייר לברקוזן, מועדון שהרבה שחקנים מדרום אמריקה כבר הפכו לבית שלהם", אמר פלאסיוס לאחר החתימה, "לבאייר לברקוזן יש בארגנטינה שם גדול מאוד. אני גאה מאוד להיות חלק ממועדון שאפתני ומחכה לשחק בבונדסליגה ובאירופה"

אקסקיאל פלאסיוס שחקן באייר לברקוזן. אתר באייר לברקוזן, אתר רשמי
פלאסיוס עם החולצה החדשה שלו/אתר רשמי, אתר באייר לברקוזן

שמועות

* על פי "סקיי", קרלו אנצ'לוטי סיכם עם ראשי אברטון וייכנס לנעליו של מרקו סילבה, בניסיון להשכיח את פתיחת העונה הרעה של הטופיז. בתקשורת הבריטית דווח מוקדם יותר הערב כי האיטלקי הוותיק שפוטר מנאפולי כבר הגיע לליברפול על מנת לסכם את תנאיו, החתימה הרשמית תתבצע בקרוב.

* בבריטניה טוענים שראשי אסנל פנו למנצסטר סיטי בנוגע למיקל ארטטה, כמחליפו האפשרי של אונאי אמרי. אחרי התבוסה הביתית לאלופה אמש, נשאל פפ גווארדיולה על האפשרות שעוזרו יעזוב לתותחנים ואמר: "יש לו חלק מאוד חשוב בהצלחה. מה יהיה איתו? אני לא יודע".

* לפי "הסאן", מנצ'סטר יונייטד מתכננת רכש ארגנטינאי כפול: לאוטרו מרטינס (אינטר) ולאנדרו פארדס (פ.ס.ז'). בצהובון האנגלי טוענים שהשדים האדומים מוכנים להשקיע בשניים 120 מיליון ליש"ט, כאשר לאוטרו כמובן יעלה הרבה יותר מפארדס.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים שלא רק ריאל מדריד לוטשת עיניים לכיוון קשר אייאקס דוני ואן דה בייק, כי אם גם ברצלונה. לבלאנקוס יתרון, לפחות כרגע, וכך או כך, דומה כאילו המגעים יתפסו תאוצה רק לקראת הקיץ ולא בינואר. אייאקס תדרוש לכל הפחות 60 מיליון יורו על כוכבה.

* זלאטן איברהימוביץ' מתרחק ממילאן? על פי דיווחים, החלוץ השבדי רוצה חוזה לעונה וחצי, הרוסונרי מעוניינים בו רק עד הקיץ.

* אלן פארדיו עשוי לאמן את דן האג ההולנדית, כך לפי "סקיי".

* ליברפול היא המועמדת המובילה לזכות בשירותיו של המגן השמאלי סם מקאלום, שאמור לרשת את מקומו של אנדי רוברטסון בבוא הזמן. האנגלי בן ה-19 משחק בקובנטרי מהליג וואן וגם מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, אסטון וילה ולסטר סיטי עוקבות אחריו.

שחקן קובנטרי, סם מקאלום. GettyImages
עתיד ורוד. סם מקאלום/GettyImages

* מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר נשאל על השמועות שקושרות לקבוצתו את ילד הפלא של זלצבורג ארלינג הולאנד והשיב: "הוא יודע מה הוא רוצה לעשות ומה הוא הולך לעשות, אני לא נתן עצות לשחקנים של קבוצות אחרות".

* על פי "טוטומרקטו", אינטר ופ.ס.ז' מגלות עניין הולך וגובר בקשר נאפולי, אלאן. הנהלת הפרטנופי מסכימה למכור את הברזילאי, אבל ההחלטה הסופית תהיה של המאמן החדש, ג'נארו גאטוזו.

סימום בספורט: פרשת רוסיה, סוני וימס, שיר צדק, ועוד | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully