וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן כבש בדרבי הישראלי ועקף את ארלינג הולאנד

חלוץ וולפסברגר השווה ל-1:1 מול אוסטריה וינה (7 דקות לתורג'מן) והגיע ל-17 שערי ליגה. ביטון ניצח את מרציאנו שהוחלף בהפסקה, טואטחה חזר וצ'יבוטה כבש במדי לודוגורץ

מנהלת הליגות

שון וייסמן מצא את הרשת במשחק רביעי ברציפות ועלה הערב (ראשון) לראש טבלת המבקיעים בליגה האוסטרית. חלוצה הישראלי של וולפסברגר חילץ נקודה כשקבע 1:1 עבור קבוצתו בדקה ה-76 במשחק החוץ מול אוסטריה וינה, ובכך נפרד מארלינג הולאנד והתבודד כמלך שערי הליגה עם 17 כיבושים. אחרי שהבקיע גם לרשת רומא באולימפיקו ביום חמישי האחרון, וייסמן עומד כבר על 24 שערים בכל המסגרות (חמישה באירופה ושניים בגביע). בעוד וייסמן השלים 90 דקות, אלון תורג'מן נכנס לשבע הדקות האחרונות אצל המארחת וכעת שניהם יוכלו לחזור לחופשה בארץ כי הליגה האוסטרית יצאה לפגרה בת כחודשיים.

* דרבי ישראלי היה גם בסקוטלנד, שם ניר ביטון השלים 90 דקות וגם ספג כרטיס צהוב בניצחונה הביתי של סלטיק 0:2 על היברניאן. אופיר מרציאנו שוב פתח בשערה של היבס, אבל הוחלף בהפסקה אחרי שנכנע לשער של ג'רמי פרימפונג הצעיר (39). אודסון אדואר הכפיל (66) וסלטיק שמרה על שתי נקודות יתרון בפסגה הסקוטית. חאתם עבד אלחמיד עדיין מושבת בגלל פציעה.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
רק הפגרה עוצרת אותו. שון וייסמן (צילום: GettyImages)/GettyImages

* טאלב טואטחה רשם הופעת ליגה שנייה בסך הכול במדי לודוגורץ, כשפתח בהרכב והוחלף במחצית ב-1:1 מול סלביה סופיה. מאוויס צ'יבוטה פתח גם הוא והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-22, אבל סלביה השוותה. דן ביטון לא נכלל בסגל. לודוגורץ יצאה לפגרת החורף כשהיא ללא הפסד (14 ניצחונות ושש תוצאות תיקו) ועם יתרון חמש נקודות בפסגה על פני לבסקי סופיה.

* אריאל הרוש פתח את היום הפסד, כשספג שני פנדלים ב-2:0 של ספרטה רוטרדם מול אמן. השוער הישראלי, שלא ספג ב-0:0 מול הראקלס במחזור הקודם, נכנע פעמיים במשחק החוץ מול היריבה מתחתית הליגה ההולנדית, מול שני בועטים שונים - סרחיו פנה בדקה ה-18 ומיכאל דה ליאו בדקה ה-29. ספרטה במקום ה-11 אחרי 17 מחזורים.

* פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו יצאה לפגרת החורף בליגה הסרבית עם ניצחון 1:2 על ראדניק סורדוליצה. קפטן נבחרת ישראל רשם 90 דקות, אקס מכבי חיפה סיידובה סומא שוב כבש לפרטיזן (30) והיפני טאקומה אסנו הוסיף (52).

עוד בוואלה!

ליאור רפאלוב כבש שער ניצחון נפלא בכדור חופשי

לכתבה המלאה
אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
חזרו להפסיד. אריאל הרוש סופג (צילום: GettyImages)/GettyImages

* בוריס קליימן עמד בשערה של פראלימני, שסיימה ב-2:2 ביתי את משחקה מול א.א.ל לימסול ונותרה במקום הלפני אחרון בליגה הקפריסאית. ריסטו מיטרבסקי, אקס הפועל חיפה, מנע הפסד מפראלימני כשהשווה בדקה ה-83.

* חן עזרא ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של אומוניה ניקוסיה 0:3 בחוץ על נאה סלאמיס. אומוניה עלתה לפסגת הליגה הקפריסאית, כשלאנורתוזיס השנייה משחק חסר.

* אנס מחאמיד השלים 90 דקות בהרכב וינטרטור שהובסה 4:0 על ידי ויל בליגה השוויצרית השנייה. מוחמד בדארנה נותר על הספסל.

* טל כחילה נותר על הספסל של אטרומיטוס, שניצחה 1:2 בחוץ את לאריסה בליגה היוונית והתקדמה למקום התשיעי עם 18 נקודות ב-14 משחקים.

* עומרי בן הרוש לא שותף ב-1:1 של לוקרן בחוץ מול סן ז'ילואה בליגה השנייה בבלגיה וקבוצתו נותרה במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully