וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש שער ניצחון נפלא בכדור חופשי

קשר אנטוורפן סובב לחיבורים בדקה ה-80 וקבע 0:1 על אופן עם שערו השמיני העונה בליגה הבלגית. דיווח: "וולפסברגר תדרוש על שון וייסמן לפחות 5 מיליון יורו"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

ליאור רפאלוב כבש הערב (שבת) את שערו השמיני העונה בליגה הבלגית, כשסובב כדור חופשי לחיבורים בדקה ה-80 בימין מ-17 מטרים והעניק לאנטוורפן ניצחון ביתי 0:1 על אופן. הקשר הישראלי בן ה-33 רחוק כעת רק שלושה שערים משיאו האישי, אותו קבע בעונה הקודמת. רפאלוב השלים 90 דקות וקבוצתו כעת במקום השני בליגה הבלגית, מרחק חמש נקודות מהמוליכה קלאב ברוז' שצריכה להשלים שני משחקים.

* מנור סולומון לא נכלל בסגל של שחטאר דונייצק, שיצאה לפגרת החורף עם ניצחון חוץ 1:2 על זוריה לוגנסק. מרלוס הכריע בפנדל בדקה ה-84 והליגה האוקראינית יצאה לפגרה של חודשיים.

* גיא אסולין נותר על הספסל ולא שותף בהפסד הביתי של פולי יאש 2:1 לגז מטאן מדיאש במחזור ה-21 בליגה הרומנית.

* שמואל שיימן לא שותף במדי ונלו במשחק ההפסד 2:1 לזוולה בליגה ההולנדית. אלי דסה הפצוע לא נכלל בסגל של ויטסה במשחק מול טוונטה.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן חוגג שער. GettyImages
גולאסו במצב נייח. ליאור רפאלוב/GettyImages

כשחלוץ שמגיע לליגה בכירה יחסית לראשונה, וכובש 16 שערים ב-16 משחקים, סביר להניח ששמו יגיע לפנקסיהם של סקאוטים רבים ברחבי אירופה. כך קורה גם במקרה של חלוץ וולפסברגר, שון וייסמן, שהרשית 16 שערים העונה ב-16 הופעות במדי קבוצתו בליגה, ובנוסף כבש גם שני שערים בליגה האירופית, האחרון שבהם באולימפיקו מול רומא.

בעקבות היכולת הגבוהה שמציג וייסמן, הוא זוכה להתעניינות רבה מקבוצות שונות באירופה. דיווחים על התעניינות מצד קבוצות באנגליה כמו צ'לסי, טוטנהאם, לסטר סיטי ו-ווסטהאם כבר היו, וכך גם לגבי מספר קבוצות מהבונדסליגה, שלשם אמר וייסמן בעבר כי היה רוצה להגיע.

אלא שבעלי וולפסברגר, דיטמר ריגלר, לא מתכוון לוותר על השחקן בן ה-23 כל כך מהר. "נשיא וולפסברגר לא מתכוון לשחרר את וייסמן בינואר תמורת פחות מ-5 מיליון יורו", נכתב בספוקס, מאתרי הספורט המובילים אוסטריה. "אם תגיע הצעה טובה בינואר ישקלו למכור אותו, אם לא, אין שום סיבה שהוא יוותר על החלוץ המוביל שלו", הוסיפו.

(עדכון ראשון: 12:12)

שחקן וולפסברגר שון וייסמן. GettyImages
חלוץ מבוקש. וייסמן חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully