וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "השחקן האהוב? קיליאן אמבפה, ללא ספק"

מסי? רונאלדו? החלוץ השבדי החמיא לצרפתי בראיון באנגליה: "מקווה שלא תיגמר לו האהבה לכדורגל". וגם: מה הוא חושב על רונאלדו הברזילאי?

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

אחרי שסיים את חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי, החלוץ השבדי, זלאטן איברהימוביץ' בן ה-38, סיפק כמה ציוצים ופוסטים שהפכו ויראלים ברגע, כמו למשל רמזים לקבוצה הבאה שלו. עתה, לא מדובר בציוץ או תמונה מחשידה, אלא בראיון שהעניק לתקשורת האנגלית, בו התייחס לשחקן האהוב עליו כיום בכדורגל.

אם חשבתם שמדובר בליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו, כדאי שתחשבו שוב. "השחקן שאני הכי אוהב לראות כיום על כר הדשא הוא קיליאן אמבפה", הודה איברהימוביץ'. "הוא שחקן שעושה את ההבדל. הוא צעיר מאוד ואם הוא ימשיך לעבוד קשה, הוא יהיה ענק, זאת למרות שכבר עכשיו, על אף גילו הצעיר, הוא כוכב".

"אני מקווה שהרעב שלו יישאר כפי שהוא היום", אמר החלוץ. "שלא תיגמר לו האהבה לכדורגל, הוא הוא יכול להמשיך להתפתח ולהשיג לא מעט תארים והישגים. כדי להגיע לכך, הוא צריך לשמור על ראש צלול וזה לא תמיד קל".

השבדי נשאל על שחקני עבר שאליהם התחבר במיוחד: "כשרונאלדו הברזילאי שיחק, כולם ניסו לחקות אותו. היו לו כאלו נגיעות אלגנטיות בכדור שזה היה מדהים. אני זוכר שהייתי נוהג לצפות במשחקים שלו בטלוויזיה".

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
זלאטן אוהב אותו. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully