וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקני בית"ר ירושלים: "אנחנו מפספסים ומשלמים על זה"

המאמן הראה קטעי וידאו מהמשחק נגד מ.ס. אשדוד והעיר. קונטה עדיין בספק, זהבי אמור לפתוח מול באר שבע (ב', 20:15, ספורט 5). ממן בהרכב המארחת?

מחזור 14הסתיים16/12/2019
הפועל באר שבע
    0
    • (35) אזולאי
    בית"ר ירושלים
    מנהלת הליגות

    בווידאו: שיר שחקני ליגת העל למען הקרן לחקר הסרטן

    הפועל באר שבע

    אחרי שני הפסדי בית רצופים, הפועל באר שבע תנסה להתאושש מחר (שני, 20:15, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים במשחק שנועל את המחזור ה-14 והראשון בסיבוב השני. לואי טהא הפצוע יחסר לברק בכר ומי שיחזור להרכב במקומו הוא עמית ביטון. גם חנן ממן עשוי לפתוח כשניב זריהן שאוהב לכבוש מול בית"ר מתחרה עם ג'ימי מרין על העמדה בכנף ימין. ארנסטס שטקוס ימשיך בין הקורות, למרות הביקורת על יכולתו בהפסד למכבי חיפה.

    במסיבת העיתונאים אמר בכר: "אנחנו אף פעם לא מפחדים, אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו, כמובן שמדובר ביריבה טובה ואיכותית וצריך להיערך בהתאם, אבל אנחנו בטרנר עם הקהל שלנו ואנחנו מאמינים שאם נמשיך בדרך שלנו נעשה תוצאה טובה".

    ארנסטס שטקוס הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
    מקבל קרדיט. ארנסטס שטקוס באימון היום/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

    בית"ר ירושלים

    רוני לוי המשיך והראה לשחקניו גם היום קטעי וידאו מהמשחק נגד מ.ס אשדוד במחזור האחרון, כשהוא שם דגש על חלק מהטעויות בעמידה של השחקנים. לוי הוסיף ואמר לשחקנים: "נהיה חייבים לנצל דקות שאנחנו דומיננטיים, אנחנו מפספסים כאן ומשלמים על זה".

    לקראת המשחק מחר בטרנר מול הפועל באר שבע, עדיין לא ברור מי יהיו ה-11 שיפתחו. אור זהבי אמור להיות הבלם לצד דיוגו ורדאסקה, כאשר שי קונסטנטין תורגל כמגן ימני. אם אנטואן קונטה יהיה כשיר, הוא יפתח ב-11. אורי מגבו תורגל בצד שמאל, אך עדיין ייתכן כי מקס גרצ'קין יפתח בעמדה זאת. בקישור ובהתקפה תורגל הרכב זהה לזה ששיחק באשדוד, אך עדיין ישנה אפשרות שאופיר קריאף יוצב בקישור, גדי קינדה יוסט לכנף ואנז' פרדי פלומן יירד לספסל. קריאף חזר רק לאחרונה ובצוות המקצועי מתלבטים אם זה נכון פיזית לתת לו לפתוח, אבל כאמור, ההחלטה הסופית תתקבל מחר.

    אורי מגבו שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
    אורי מגבו שחקן בית"ר ירושלים/לירון מולדובן

    טריוויה

    * אולי הפעם? בית"ר ירושלים אמנם ניצחה את הפועל באר שבע בגביע הטוטו בתחילת העונה, אבל בליגה היא לא עשתה את זה מאז אפריל 2013 (אבי ריקן קבע 0:1 ביתי) והרצף עומד כבר על 21 משחקים. באר שבע השיגה 15 ניצחונות ועוד שישה משחקים לא הוכרעו.

    * ניצחון החוץ האחרון של בית"ר ירושלים על באר שבע בליגה היה ב-30 באוגוסט 2011, אז עמית בן שושן כבש ב-0:1 במחזור הפתיחה בווסרמיל.

    * הפועל באר שבע מגיעה אחרי שני הפסדי בית רצופים. שלושה עוד לא היו לה בטרנר. הפעם האחרונה שהיה לה רצף של שלושה הפסדי ליגה כמארחת היה במרץ 2013.

    * בית"ר ירושלים היא קבוצת ההתקפה הכי טובה במחצית הראשונה, כש-11 שערים מתוך ה-19 שלה הגיעו עד הדקה ה-45.

    * שתי הקבוצות השיגו רק נקודה אחת ממצבים של פיגור, כשלבית"ר זה קרה לראשונה במחזור הקודם עם 2:2 באשדוד (אחרי ארבעה הפסדים).

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully