וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.12: סולשיאר "נפגש עם הולאנד", איקרדי מחכה לריאל מדריד

באנגליה מדווחים ש"הולאנד בחר במנצ'סטר יונייטד" אחרי פגישה עם המאמן בן ארצו, ברצלונה רוצה להחזיר את גווארדיולה, מוריניו רוצה את חאמס רודריגס בטוטנהאם במקום אריקסן

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

שמועות

* לוקה יוביץ' לא מוצא את מקומו בריאל מדריד ומי שעשויה להציע לו נתיב מילוט היא ווסטהאם. בכמה כלי תקשורת באירופה נטען שהפטישים ינסו לצרף את הסרבי בהשאלה עד סוף העונה.

* שחקן נוסף של ריאל מדריד שהוזכר במעבר ללונדון או חאמס רודריגס. באנגליה ממשיכים לטעון שז'וזה מוריניו רוצה לצרף את הקולומביאני לטוטנהאם כמחליף לכריסטיאן אריקסן שאמור לעזוב. אינטר ומנצ'סטר יונייטד הן עדיין המועמדות המובילות לצרף את הקשר הדני בינואר.

* קשר ריבר פלייט אקסקאיל פלאסיוס בן ה-21 יעבור בדיקות רפואיות בבואנוס איירס עוד השבוע לפני שישלים את העברתו לבאייר לברקוזן תמורת 22 מיליון יורו.

* אחרי שכבש שלושער ובישל שניים נוספים ב-1:6 מול ורדר ברמן התייחס פיליפה קוטיניו לעתידו בבאיירן מינכן ואמר: "אני כאן לעונה אחת. מה שיקרה לאחר מכן אף אחד לא יודע. אני תמיד נותן את הטוב ביותר שלי כשאני מקבל הזדמנות לשחק".

* ביום שישי הודיעה ליברפול על הארכת חוזהו של מאמנה יורגן קלופ עד 2024. עכשיו מדווחים כי המאמן הגרמני המצליח יזכה לשדרוג משמעותי בשכרו שיותר מיוכפל. חוזהו הקודם של קלופ עמד על 8 מיליון יורו לעונה ומעכשיו הוא ירוויח 18 מיליון יורו לעונה, מה שיהפוך אותו למאמן בעל השכר השני הכי גבוה בעולם.

אקסקיאל פלאסיוס שחקן ריבר פלייט. רויטרס
בדרך לבאייר לברקוזן. פלאסיוס/רויטרס

* על פי ה"מירור" הבריטי, החלוץ הנורבגי המדובר ארלינג הולאנד נותן קדימות למנצ'סטר יונייטד, למרות שמועדונים גדולים רבים נמצאים בעקבותיו. על פי הדיווח, הולאנד כבר שוחח עם מאמן יונייטד, בן ארצו אולה גונאר סולשיאר, והביע בפניו רצון להצטרף לקבוצה. ב"דיילי מייל" נכתב שסולשיאר טס במיוחד לאוסטריה על מנת להיפגש עם הולאנד באופן אישי. כזכור, בשבוע שעבר דווח כי הולאנד כבר נחת בגרמנה עם סוכנו מינו ראיולה לשיחות עם דורטמונד.

* על פי ה"דיילי מייל", צ'לסי מתכננת להחתים את בלם ברייטון בן ווייט, שמושאל העונה ללידס. על פי הערכות, הבלוז עשויים לשלם כ-25 מיליון ליש"ט עבורו.

* על פי "'לא'קיפ" הצרפתי, מעמדו של תומאס טוכל בפריס סן ז'רמן מעורער מתמיד. בדיווח נטען שנכון לעכשיו בכירים במועדון לא מתכננים לפטרו עד סף העונה, אבל כל "תאונה" בדרך עלולה לעלות לו במשרה.

* עוד בפריס: פ.ס.ז' רוצה להשלים את רכישתו של מאורו איקרדי, שכרגע מושאל ולצרפתים יש אופציה לקנות אותו ב-63 מיליון יורו. עם זאת, לאשתו והסוכנת שלו וונדה נארה עדיין יש תקווה שריאל מדריד או יובנטוס ירצו לצרף אותו.

* באנגליה מדווחים הבוקר שברצלונה עוקבת אחר ההתפתחויות במנצ'סטר סיטי סביב פפ גווארדיולה. מאמן האלופה (היוצאת?) עשוי לעזוב בקיץ הקרוב, ולהפעיל את סעיף היציאה שיש לו מהחוזה בתום העונה. אשתו של גווארדיולה, שמחזיקה בחברת אופנה מצליחה בברצלונה, חזרה לספרד יחד עם אחת משלושת ילדיהם, ועל פי הדיווחים - בארסה רוצה להחזיר את המאמן, שכל כך מזוהה עם המועדון והוביל אותו להצלחות גדולות בעבר. זה מתחבר עם הביקורות בברצלונה על המאמן ארנסטו ואלוורדה. יש לציין כי גגווארדיולה עצמו אמר לאחרונה שאין לו שום כוונה לעזוב את סיטי, שהוא אוהב את הקבוצה, את השחקנים, את המועדון ואת העיר. עם זאת, ייתכן שאם העונה הנוכחית תסתיים עם עוד אכזבה באירופה ואיבוד האליפות, הוא "ירגיש מיצוי".

ארלינג הולאנד שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
שם שעוד יופיע הרבה בידיעת ההעברות. הולאנד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully