וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול האריכה את חוזיהם של יורגן קלופ וג'יימס מילנר

הגרמני שהוליך את האדומים לזכייה באלופות חתם עד 2024: "מרגיש שתרומתי רק גדלה". גם סגן הקפטן האריך חוזהו: "זה מקום מדהים"

עריכת וידאו: ניר חן

עונה לאחר שהוליך את ליברפול לזכייה בליגת האלופות ורגע לפני שהוא מצעיד אותה לזכייה באליפות, אלופת אירופה הודיעה היום (שישי) על הארכת חוזהו של המאמן הגרמני עד 2024, מה שיבטיח שהוא יישאר במועדון האדום עוד ארבע וחצי שנים לפחות. קלופ מאמן בהצלחה את ליברפול בארבע השנים האחרונות והוא חתום על כמה שיאים ובעיקר הצלחה מקצועית כבירה של המועדון, שנחל אינספור אכזבות בליגה בשנים שלפניו.

המאמן הגרמני הצבעוני התייחס להחתמה הזו ואמר: "עבורי מדובר בהצהרה ואמון במה שהשגנו עד עכשיו ומה שנשאר לנו עוד להשיג. כשאני רואה את ההתפתחות של המועדון, אני מרגיש שהתרומה שלי רק הולכת וגדלה. בפעם הראשונה שהתקשרו אליי ב-2015, הרגשתי שהשידוך הזה יהיה מושלם".

קלופ מונה לראשונה לתפקיד באוקטובר 2015 אחרי שבע שנים מוצלחות מאוד בבורוסיה דורטמונד, אותה הוא הצעיד לשתי אליפויות בבונדסליגה וגם הוליך אותה עד לגמר האלופות. באמצע השבוע קלופ וליברפול הבטיחו את ההעפלה לשמינית גמר האלופות אחרי הניצחון בזלצבורג ובליגה הקבוצה נהנית מיתרון של 8 נקודות על פני לסטר השנייה, בדרך לאליפות ראשונה מאז ימי רוני רוזנטל.

אבל לא רק קלופ האריך את חוזהו. בשעות הערב הודיעה אלופת אירופה כי גם סגן-הקפטן ג'יימס מילנר חתם על חוזה חדש, שישאיר אותו במועדון עד 2022, בניגוד לחוזהו הקודם שאמור היה לפוג בקיץ.

"אני בר מזל לשחק במועדון הזה כבר ארבע וחצי שנים ולראות אותו מתפתח ומשתנה", אמר מילנר. "אני נהנה להגיע מדי יום לאימונים. ניהלנו מגעים וכמובן שזה אידיאלי עבורי, זה מה שרציתי - להישאר ולשחק ברמה הגבוהה ביותר. ליברפול זה מקום יוצא דופן, יש לנו קבוצה מאוד, מאוד, מאוד טובה ואני מקווה שנמשיך להשתפר. מן הסתם המאמן חיכה עד שאני אחתום על החוזה שלי כדי לחתום על שלו, אז אני מרגיש חשוב יותר!"

עוד בוואלה!

ריאל מדריד יודעת: ר.ב. לייפציג או יריבה מהגיהנום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully