וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי נעצרה עם 1:1 במץ, סטיב מנדנדה נפצע

אחרי שישה ניצחונות רצופים, השנייה בטבלה חילצה נקודה עם שוויון של ראדוניץ' הלוהט. השוער יצא בדקה ה-31, מחליפו פלה עצר פנדל. בשישי: 1:2 לליל על מונפלייה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון ליברפול על זלצבורג בליגת האלופות

המחזור ה-18 בליגה הצרפתית יצא אמש (שישי) לדרך עם ה-1:2 של ליל השלישית על מונפלייה. השנייה בטבלה מארסיי הסתפקה ב-1:1 אצל מץ מהתחתית, כשפריס סן ז'רמן תנעל את המחזור עם משחק חוץ מול סנט אטיין ביום ראשון ותוכל להגדיל את יתרונה בפסגה לשבע נקודות.

נמניה ראדוניץ' שחקן מארסיי. רויטרס
המשיך במגמת השיפור שלו. נמניה ראדוניץ'/רויטרס

מץ - מארסיי 1:1

הפתעה בצפון צרפת, שם רצף ששת הניצחונות של מארסיי נקטע דווקא על ידי קבוצת התחתית שלא מנצחת כבר כחודשיים. אנדרה וילאש בואש נאלץ לבצע חילוף בין הקורות בדקה ה-31 בעקבות פציעתו של הקפטן סטיב מנדנדה, ושוער המשנה יוהאן פלה נכנע למהלך יפה שהסתיים בשער של אופה אנגט בחלוף תשע דקות. חביבו דיאלו יכול היה לכבוש את השני בדקה ה-53, אבל פלה הדף נהדר את הפנדל שלו והמחליף נמניה ראדוניץ' השווה אחרי הכנה של ואלר ז'רמן בדקה ה-71. שער רביעי לסרבי תוך פחות מחודש, אחרי שלא כבש ב-15 החודשים הראשונים שלו במארסיי.

סטיב מנדנדה שוער מארסיי לאחר שנפצע. רויטרס
נפצע והוחלף. סטיב מנדנדה/רויטרס

ליל - מונפלייה 1:2

בליגת האלופות היא אמנם הפסידה לצ'לסי, אולם בצרפת סופרת קבוצתו של כריסטוף גלטייה ארבעה ניצחונות רצופים, ארבעה ימים לפני המפגש עם מונאקו בגביע הצרפתי. ג'ונתן איקונה כבש ראשון בפנדל (40), אנדי דלור השווה מקרוב (74), אולם המילה האחרונה היתה שייכת לרנאטו סאנצ'ס, שקיבל את הכדור מחוץ לרחבה בדקה ה-84, פרץ פנימה ובבעיטה חדה חגג שער בכורה, הכריע את ההתמודדות וצימק את הפער ממארסיי השנייה לארבע נקודות.

שחקן ליל רנאטו סאנצ'ס. AP
ניצחון חשוב. רנאטו סאנצ'ס מרוצה/AP

משחקים נוספים

נים - נאנט 1:0
לנאנט: אימרן לוזה (28)

אנז'ה - מונאקו 0:0

טולוז - ריימס 1:0
לריימס: רמי אודן (9)

ברסט - ניס 0:0

אמיין - דיז'ון 1:1
לאמיין: מוסא קונאטה (28). לדיז'ון: ג'ונדר קאדיס (18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully