וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הפסידה לפארמה 2:1 בבכורה של ג'נארו גאטוזו

הקבוצה מדרום איטליה ספגה מרגלי ז'רביניו בתוספת הזמן ורשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון. סמפדוריה ניצחה 0:1 בדרבי

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

לא כך רצה ג'נארו גאטוזו להתחיל את דרכו בנאפולי. המאמן הטרי של הפרטנופי עמד על הקווים בפעם הראשונה, אבל הפסיד 2:1 לפארמה במחזור ה-16 בסרייה A. עוד לפני כן ברשיה הביסה את לצ'ה 0:3 ובהמשך סמפדוריה גברה על גנואה 0:1.

ג'נארו גאטוזו מאמן נאפולי. GettyImages
לא הביא שינוי בינתיים. גאטוזו/GettyImages

נאפולי - פארמה 2:1

הבכורה של ג'נארו גאטוזו כמאמן נאפולי נתקלה בהרכב משוכות ובסופו של דבר הסתיימה ללא נקודות - משחק שהותיר את הפרטנופי רחוקים מהמאבק על מקום בליגת האלופות. המשחק נפתח באיחור של חצי שעה בגלל תנאי מזג האוויר הקשים ופארמה עלתה ליתרון עבר אחרי ארבע דקות; קאלידו קוליבאלי פספס את הכדור ודיאן קולוסבסקי - אחד הצעירים המדוברים באירופה - דהר לרחבה וכבש מול אלכס מרט. ארקדיוש מיליק נגח את השוויון בדקה ה-64, אבל נאפולי לא הצליחה להשלים מהפך ובתוספת הזמן ז'רביניו עקץ במתפרצת וקבע 1:2 גדול לאורחת. נאפולי סופרת שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

עוד בוואלה! ספורט

איטליה: אינטר ניצחה את ברשיה 1:2 ועלתה זמנית לפסגת הטבלה

לכתבה המלאה
ניקולאס שפאלק שחקן ברשיה. GettyImages
חתם את הניצחון הביתי הראשון של ברשיה. ניקולאס שפאלק/GettyImages

ברשיה - לצ'ה 0:3

ניצחון שני רצוף לברשיה מאז חזרתו לתפקיד של אאוג'ניו קוריני. המדורגת לפני אחרונה נותרה היחידה ללא ניצחון ביתי העונה, אבל הפעם עשתה את זה בסטייל וגם עלתה זמנית מעל הקו האדום. כל שלושת הכובשים חגגו שערי בכורה בסרייה A ועשו את זה מול שער ריק: הבלם ג'ון צ'אנסלור בדקה ה-32, ארנסטו טורגרוסה אחרי הצלת כדור נפלאה של סטפנו סאבלי ויציאה מוזרה של השוער בדקה ה-44 והמחליף הסלובקי ניקולאס שפאלק חתם בדקה ה-61. מריו באלוטלי סיפק שלוש החמצות במחצית השנייה וגם נעצר במשקוף.

גנואה - סמפדוריה 1:0

הדרבי דלה לנטרנה שהפך כבר עכשיו למשחק על שש נקודות בתחתית הבוערת, הפך לחגיגה מאוחרת של הקבוצה של קלאודיו ראניירי. מנולו גביאדיני כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-85 וסמפדוריה חזרה לשהות מעל הקו האדום, אחרי כמה שעות לא נעימות מתחתיו. גנואה עדיין בצרות צרורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully