וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הרגיעה: קינגסלי קומאן הפצוע לא סובל מקרע ברצועה הצולבת

הצרפתי נפגע בברך בניצחון על טוטנהאם, הקבוצה שלחה מסר מרגיע. הבשורה הטובה: באיירן הגרמנייה הראשונה שמסיימת את שלב הבתים עם מאזן מושלם

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

בבאיירן מינכן חששו שקינגסלי קומאן שוב סובל מפציעה חמורה בברך שתגרום לו שוב להיעדר תקופה ארוכה, אבל הבדיקות הראו שהפציעה אינה חמורה כפי שחששו תחילה במועדון. שחקן הכנף הצרפתי נפצע אמש (רביעי) במהלך המחצית הראשונה בניצחון 1:3 על טוטנהאם בליגת האלופות והוחלף באופן מיידי. היום באיירן מינכן הודיעה שהפציעה אינה חמורה כפי שזה נראה מהצד ולא מדובר בקריעת הרצועה הצולבת, ולדבריה "הוא ייעדר בתקופה הקרובה", בלי שמסרה כמה.

לקומאן היסטוריה עגומה של פציעות ובאף אחת מארבע העונות הקודמות שלו במדי אלופת גרמניה, הוא לא הצליח לרשום יותר מ-23 משחקי ליגה. העונה הצרפתי בן ה-23 דווקא היה בריא יחסית, אבל כעת במועדון ייאלצו לחכות עם חזרתו בחשש. כמובן שגם בנבחרת צרפת, שתשחק בקיץ ביורו 2020, עוקבים אחר ההתפתחויות.

קומאן שבר אמש בצורת של קרוב לשלושה חודשים וכבש את השער הראשון נגד היריבה האנגלית בדקה ה-14. פחות מרבע שעה לאחר מכן, השמחה התחלפה בזעקות כאב כשהוא עשה תנועה לא טובה עם הברך ונאלץ לרדת לחדר ההלבשה.

כך או כך, באיירן מסופקת מהעובדה שהפכה לקבוצה הגרמנית הראשונה שמשלימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם ושישה ניצחונות בשישה משחקים (היחידה המושלמת במפעל העונה), דווקא בעונה שבה היא רחוקה כל כך מהפסגה בליגה הגרמנית (ממוקמת שביעית במרחק 7 נקודות מהפסגה).

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן עם ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. AP
גם מוריניו ניחם. קומאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully