וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי חגגה שער 500 תחת גווארדיולה, גבריאל ז'סוס חגג שלושער: "אסור לי לעצור"

לאחר השלושער שכבש ב-1:4 על דינמו זאגרב הפך שחקנה של מנצ'סטר סיטי לברזילאי הצעיר ביותר שכובש עשרה שערים בליגת האלופות. המספרים מראים את הפער של סיטי מהאנגליות

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

על אף שעלתה בהרכב חסר למשחק החוץ מול דינמו זאגרב, השלימה הערב (רביעי) מנצ'סטר סיטי 1:4 גדול בקרואטיה כשגבריאל ז'סוס כובש שלושער בתוך 20 דקות ובכך קבר את החלומות של דינמו, שעוד הספיקה להוביל 0:1 לאחר שער של דני אולמו בדקה ה-10, אך בסיום כאמור, ירדה מובסת וסיימה אחרונה בבית ג'.

ברחבי אנגליה עסקו בעיקר בהופעה הנהדרת של ז'סוס, שהפך בגיל 22 לברזיליאי הצעיר ביותר שהצליח לכבוש עשרה שערים במסגרת ליגת האלופות, ובכך שבר את שיאו של ניימאר שכבש את שערו העשירי במפעל בגיל 23 וחודשיים. מבחינת ז'סוס מדובר בשלושער שני בליגת האלופות.

הקרואטים באו בטענות לאלופת אנגליה לאחר שבשער הראשון שכבשה שכב שחקן הגנה של דינמו על הדשא בעקבות פציעה, אך סיטי המשיכה לשחק. "לא ראיתי ששחקן שלהם שוכב על הדשא במהלך השער הראשון", אמר הברזילאי בסיום. "הייתי עם הגב למהלך, אז אין לי על מה להתנצל כי לא הבחנתי במשהו לא תקין".

גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עקף את ניימאר. גבריאל ז'סוס/רויטרס

"אני תמיד שמח כשאני מבקיע", הוסיף איש המשחק. "אז כן, אני שמח מאוד שעזרתי לחברים שלי. זה מאוד מיוחד עבורי לכבוש שלושה שערים, כילד חלמתי להבקיע בליגת האלופות. בחודש הקודם התקשיתי מאוד להבקיע והרגשתי רע, עכשיו שזה הולך אני מרוצה - אבל אסור לי לעצור כי זאת העבודה שלי".

כמו כן, אתמול סיטי הבקיעה את שערה ה-500 ב-199 משחקים תחת פפ גווארדיולה בכל המסגרות. הנתון המרשים: סיטי הבקיעה 95 שערים יותר מכל קבוצה אנגלית אחרת מאז שפפ מונה ב-2016.

פפ גווארדיולה: "כשהיינו בפיגור לא הייתי מודאג, כי ידעתי שיש לנו עוד 80 דקות לשחק והאמנתי שאם נשחק טוב ננצח. אני שמח שהפעם הבקענו לאחר שבדרבי מול מנצ'סטר יונייטד לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו". לגבי זהות היריבה בשמינית: "ניפגש כולנו ביום שני ונצפה ביחד בהגרלה. נקווה לטוב ושנגיע בכושר טוב בפברואר כדי להשיג את המטרות שלנו".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האלופות: אטאלנטה בשמינית הגמר לאחר 0:3 על שחטאר דונייצק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully