וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית סלט הפירות על הספסל ותקופת הפציעות הקשה: ניר ביטון מדבר

קשר סלטיק חשף ש"אכלתי סלט פירות בזמן שלנון הזעיק אותי מהספסל מול ריינג'רס". על הפציעה הארוכה: "כבר חששתי שהקריירה שלי נגמרה"

קובי אליהו

בווידאו: מצעד הפאדיחות של הליגיונרים הישראלים לאורך השנים

ניר ביטון חגג ביום ראשון את התואר ה-14 שלו כשחקן סלטיק. זאת לאחר שנכנס בדקה ה-66 במשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:1 את גלאזו ריינג'רס באולד פירם וזכתה בגביע הליגה. אלא שביטון מככב ביממה האחרונה בתקשורת הסקוטית, אבל לא מהסיבות הנכונות.

מתברר שביטון, שלא היה מוכן להיכנס למשחק, נשנש סלט פירות על הספסל בזמן שניל לנון קרא לו אל כר הדשא כדי להחליף את ג'יימס פורסט ולעזור לקבוצה לשמור על ה-0:1 היקר.

ניר ביטון עם כריסטופר ז'וליאן שחקני סלטיק. GettyImages
לפחות זה נגמר עם הגביע בידיים. ניר ביטון בחגיגות בסיום/GettyImages

ביטון התייחס לתקרית הזו ואמר: "אכלתי את סלט הפירות שלי על הספסל ולא ממש הייתי מוכן להיכנס. ברור שכשחקן הגנה אתה לא מצפה להיכנס, אלא אם כן משהו קרה. המאמן אמר לשני שחקנים אחרים להתחמם, אבל הייתי רגוע לגמרי. ואז ג'רמי פרימפונג הורחק והמשחק השתנה. אתה תמיד צריך להיות מוכן".

ביטון הוסיף: "אלו היו 25 הדקות הכי ארוכות ששיחקתי. זה היה ניצחון גדול. גם אני הרגשתי די טוב ולצאת מהמשחק הזה עם תואר זו הרגשה נהדרת".

ביטון התייחס לפציעות הרבות והתקופה הארוכה שבה היה מחוץ למגרשים: "הייתי בחוץ יותר מדי זמן. לא אשקר, זה כאב לי לראות את הקבוצה חוגגת את כל התארים ואני לא חלק מזה. אתה תמיד חושש מהגרוע מכל כשאתה חווה פציעת מהסוג הזה. היו רגעים שחשבתי לעצמי הקריירה שלי עלולה להסתיים".

ביטון מסיים את חוזהו במועדון בסוף העונה והוא נשאל על האפשרות שיישאר: "זה משהו שצריך לשאול את פטר לאוול (הנשיא) במקום אותי. אני אוהב את המועדון הזה ורוצה להישאר. השתקעתי פה, הילדים שלי גרים כאן, כך שנראה מה יהיה".

סיכום הסיבוב הראשון | פודקאסט 'הפודיום'

  • עוד באותו נושא:
  • ניר ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully