וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים עוררו את ברצלונה: "אנחנו הדוגמא - בארסה סומכת על לה מאסיה"

אחרי הביקורות על חוסר ספורטיביות, באלופה התמוגגו מהשערים של שחקני האקדמיה קרלס פרס ואנסו פאטי, שנדהם: "מה קרה פה עכשיו?'"

עריכת וידאו: ניר חן

לאחר שלא מעט קולות נשמעו בגנות ברצלונה, שהגיעה למשחק ליגת האלופות מול אינטר בהרכב חסר ובסגל חסר בלי ליאו מסי, ג'רארד פיקה ואחרים, השתיקה הערב (שלישי) האלופה הספרדית את הביקורות לאחר 1:2 מרשים בסן סירו. הקטאלנים הבטיחו לעצמם את המקום הראשון עוד בטרם עלו על כר הדשא הערב, ועל אף שלכאורה לא היה להם על מה לשחק, הראו השחקנים של ואלוורדה שגם במעמקי הספסל יש למאמנם על מי לסמוך והדיחו את מוליכת הליגה האיטלקית. קרלס פרס בן ה-21 כבש בהופעת הבכורה שלו במפעל, בעוד אנסו פאטי כבש שער בכורה אף הוא, והפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש שער בליגת האלופות בגיל 17 ו-40 ימים.

מאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה ראה איך שני שחקני מהאקדמיה של ברצלונה כובשים ומוכיחים שיש לקבוצה עתיד. "קרלס פרס ואנסו פאטי צעירים מאוד, והיה קשה מאוד לשחק מול הגנה מנוסה שכזאת. אנחנו מאושרים לנצח משערים תוצרת לה מאסיה". לדברי ואלוורדה, "שינינו שיטה אבל לא את הסגנון. זה הקשה עלינו קצת בפתיחה, אבל לאט לאט השתלטנו על המשחק. השחקנים הגיבו בצורה מדויקת למצב".

על פאטי אמר המאמן: "הוא סקורר מלידה. הוא עלה וכבש. הוא הכובש הכי צעיר בתולדות ליגת האלופות". פאטי עצמו אמר בסיום: "זה חלום. הכל קורה כל כך מהר, ואני חייב לנצל את ההזדמנויות שאני מקבל. אחרי שכבשתי אמרתי לעצמי, מה עשיתי הרגע? הופתעתי מעד כמה האצטדיון השתתק אחרי הגול שלי". אבא של פאטי רק אמר ש"כבר אין לי מקום לכל האושר הזה...".

פרס הוסיף: "אני ואנסו הדוגמא של לה מאסיה, כנראה שאני והוא מהווים דוגמא ליתר הילדים באקדמיה - בארסה סומכת על הנוער, אם אתה טוב מספיק, אתה גם תצליח כאן. אני מאושר שכבשתי בהופעת הבכורה באצטדיון המיתולוגי הזה".

אנסו פאטי שחקן ברצלונה. רויטרס
שער בכורה היסטורי. אנסו פאטי/רויטרס

"לא הצלחנו להבקיע במחצית השנייה, למרות שהיו לנו הרבה הזדמנויות", אמר בסיום המשחק שוערה המאוכזב של אינטר, סמיר הנדנוביץ'. "ידענו שברצלונה תנסה לעקוץ במתפרצות, וככל שלא הצלחנו לכבוש, כך זה נהיה קשה יותר". השוער הסלובני נשאל על המשך הדרך של הנראזורי: "נתנו הכל, עכשיו צריך להמשיך קדימה. ההפסד כואב אבל העונה לא מסתיימת כאן. היכולת שהצגנו בשלב הבתים הוכיחה שמגיע לנו לעלות לשלב הבא, אבל לצערי היו לנו עליות ומורדות בחלק מהמשחקים".

"אינטר נשברה על ידי ברצלונה", נכתב בכותרת האתר Football Italia לאחר המשחק. "אנסו פאטי מחץ את חלומותיה של אינטר", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully