וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממש לא": רועי גורדנה ויקוב סילבסטר לא עוזבים את מ.ס. אשדוד כל כך מהר

9.12.2019 / 12:06

בקבוצה הכחישו שההחלטה שלא לשתף את השניים במשחקים האחרונים נבעה מהרצון לשחרר אותם בינואר

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מהמשחק בין מכבי חיפה למ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד מכחישים הבוקר (ראשון) שההחלטה לא לשתף את רועי גורדנה ויקוב סילבסטר בשני המשחקים האחרונים, נובעת מהרצון להשתחרר מהם בחלון ההעברות הקרוב. "ממש לא", אמר בכיר במ.ס. אשדוד. "גורדנה וסילבסטר ישחקו עוד הרבה במ.ס. אשדוד. הם חוו ירידה מסויימת בכושר האישי ולכן הוחלט בשני המשחקים האחרונים לא להשתמש בהם. אין שום תכנית לשחרר אותם. מי שיהיה בכושר הכי טוב ישחק".

כזכור סילבסטר לא היה כלל בסגל במשחק מול בית"ר ירושלים ואילו גורדנה שוב ישב על הספסל כמו נגד מכבי חיפה ולא נכנס גם כמחליף. בסביבתו של גורדנה אמרו: "רועי יעבוד קשה ויחזור להרכב דרך האימונים והמשחקים. אף אחד לא אוהב להיות בחוץ, אבל הוא מבין שהיתה החלטה מקצועית ויש לו גם מערכת יחסים טובה עם ג'קי בן זקן, כך שבשלב הזה הכול בסדר והוא לא לוקח את זה קשה מדי". הקשר ובן זקן שוחחו בימים האחרונים כמה פעמים על הירידה בכושרו של השחקן אותו החתים בן זקן ראשון בסיום העונה שעברה ובין השניים קיימת הערכה הדדית גדולה.

אחרי שתי תוצאות התיקו המחמיאות מול בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, במ.ס. אשדוד מבינים שהקבוצה עוד רחוקה מלהיות בטוחה שהיא לא תהיה העונה בסכנת ירידה כמו בעונה שעברה ולכן מסמנים במועדון כמטרה את המשחק מול הפועל חדרה ביום ראשון כמשחק מפתח. "הפועל חדרה זה הלחם והחמאה שלנו ואנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות ראשונות בבית אחרי שלא ניצחנו מאז הפועל תל אביב בתחילת העונה". באשדוד קיימת בכל זאת סוג של אופטימיות באשר לאפשרות שהקבוצה לא תסתבך והיא נובעת בעיקר מנתוני הכיבושים. "כבשנו בסיבוב הראשון 18 שערים", אמרו במועדון. "זה שניים פחות ממכבי תל אביב וזה אומר הרבה על הסיבוב הזה. רק המועדונים הגדולים כבשו יותר מאשדוד. עכשיו צריך להמשיך עם הנתון הזה ולצמצם את הספיגות ואז לא נסתבך שוב במאבקי הירידה".

רז שטיין שחקן סקציה נס ציונה בין רועי גורדנה, לאונרד אווסו שחקני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מחכה להזמדנות. גורדנה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully