וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מנסה לצרף את פיראס מוגרבי מבני סכנין

9.12.2019 / 10:00

שחקן הכנף מעוניין במעבר, גישושים ראשוניים מול קבוצתו כבר החלו. גם גם בני יהודה ועירוני קרית שמונה ינסו לצרפו בינואר. אביטן קיבל פנייה רשמית

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה

הפועל חדרה מנסה לצרף את קשרה של בני סכנין, פיראס מוגרבי. ראשי חדרה קיבלו הבטחה מאחד מהספונסרים העיקריים של המועדון, לפיה הוא יעזור במהלך וגישושים ראשוניים מול קבוצתו בני סכנין ומול השחקן כבר התקיימו. שחקן הכנף מעוניין מאוד לעבור לחדרה וכעת יחל משא ומתן רשמי מול קבוצתו.

מוגרבי מסיים חוזה בסוף העונה והחל מינואר יהיה רשאי לחתום בקבוצה אחרת ולהצטרף אליה בקיץ, כשלא מעט קבוצות בליגת העל חפצות בו. לפיכך, בסכנין מעריכים שיושב הראש, מוחמד אבו יונס, יסכים לשחררו בינואר כדי להרוויח כסף ממכירתו. מלבד חדרה, גם בני יהודה ועירוני קרית שמונה מעוניינות בשחקן.

בעניין אחר, בקבוצה פנו רשמית לניסו אביטן במטרה להחזירו לתפקיד המאמן. אביטן חזר מחופשה פרטית כשבין היתר שהה בסין והתארח אצל ערן זהבי ולאחר מכן היה כשבוע וחצי בתאילנד. כעת, משחזר, ייפגשו רשמית ראשי חדרה ואביטן בניסיון להגיע להסכמות. המכשול הגדול בשלב זה הוא השכר שמקבל אביטן מהפועל תל אביב. בפגישה שנערכה לפני יציאתו לחופשה הציעו ראשי הפועל תל אביב פיצוי בגובה של שתי משכורות אך אביטן סירב. במקביל באותה שיחה הבעלים שרון ניסנוב הצהיר שיסרב להשלים למאמן שכר אם יעבור למועדון אחר. כעת אביטן ישוחח שוב עם ניסנוב ואם יגיע להסכמות סיכוי גבוה שיחתום בחדרה.

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן. דני מרון
ישוב? אביטן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully