וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטלנד מימשה את האופציה על כרמלו אנתוני, לברון: "אני פאקינג גאה בו"

לקראת המפגש בין הלייקרס ופורטלנד, הודיעו הבלייזרס שמלו יישאר עד סוף העונה. לברון דיבר על הקשר המיוחד: "אף אחד לא יעצור אותו"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: חודש נובמבר הגדול של לוקה דונצ'יץ'

אחד המשחקים המסקרנים של סוף השבוע בליגת הכדורסל הטובה בעולם יפגיש את לוס אנג'לס לייקרס הלוהטת עם פורטלנד. מעבר להתמודדות עצמה, לא מעט מהעניין יגיע מצמד החברים הטובים שיפגשו אחד את השני בפעם ה-34 בקריירה, והראשונה זה זמן רב - מצד אחד לברון ג'יימס, מהשני כרמלו אנתוני, שהחל מהלילה, באופן לא מפתיע, הפך לשחקן מן המניין של הבלייזרס אחרי שהקבוצה הודיעה שתממש את האופציה להשאירו עד סוף העונה.

אם זה היה תלוי בקינג ג'יימס, כרמלו היה משחק לצידו בלוס אנג'לס, ולא עבור הבלייזרס. כך או כך, הוא שמח בשביל חברו הטוב שהוספד כל כך הרבה פעמים - ובכל זאת הוכיח שעדיין יש לו מה לתת, עם 16.9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. "אני גאה בו", סיפר לברון ל"אתלטיק". "אני לא יודע אם הוא צריך היה לשמוע את זה ממני או לא, אבל אני פאקינג גאה בו. הוא כמו אח בשבילי. כשאנשים זורקים עליך אבנים ומנסים לקבור אותך חי ובכל זאת אתה מצליח להתעלות מעל כל החרא הזה? זה מדהים. זה דבר יפהפה. רק החזקים שורדים".

גם כרמלו חפץ בשיתוף הפעולה הזה, כפי שסיפר ל-ESPN שלשום: "דיברנו על זה מאז בית הספר התיכון, אבל הוא לא שולט בדברים האלה. יש אנשים שיגידו שזה כן בשליטתו, אבל זה לא כאילו יכולתי להתקשר אליו ולבקש. לעולם לא הייתי מציב אותו בסיטואציה הזו, כי הקשר שלנו הוא עמוק הרבה יותר מכדורסל".

כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס ב-2003. AP
קשר שהתחיל לפני קרוב ל-20 שנה. לברון וכרמלו בשנתם הראשונה בליגה/AP

השניים נפגשו לראשונה אי שם בתחילת העשור הקודם, במחנה של התיכוניסטים הטובים ביותר בארצות הברית. "אני זוכר שבאתי הביתה ואמרתי לחברים שלי שצפיתי בשחקן התיכונים הכי טוב שאי פעם יצא לי לראות", אמר ג'יימס. לאחר מכן צמד הנערים גם נכנסו לליגה ביחד - לברון נבחר ראשון בדראפט, אנתוני שלישי. "במובן מסוים, תמיד נהיה מחוברים", אמר כרמלו, שניצח את חברו הטוב 14 פעמים והפסיד 19. "לשחק מול לברון זה תמיד מיוחד. זה לא מיוחד כפי שהיה בעבר, הפעם זה שונה. שנינו בסיטואציות שונות".

כשנשאל מה הדבר שהוא הכי מכבד אצל כרמלו, אמר לברון: "הוא עיקש. הוא לא נותן לשום דבר לעצור אותו, לא אכפת לו מה אף אחד אומר, הוא פשוט מתנהג כמו עצמו ומאמין במסע שלו. הוא לא ייתן לאף אחד לעצור אותו". אנתוני הגיב לשאלה זהה כך: "הלך הרוח שלו. הצורה בה הוא ניגש לדברים, לחיים, לעצמו, לאנשים סביבו".

כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס, כריס פול, בנבחרת ארצות הברית ב-2012. AP
מחוברים לנצח. לברון וכרמלו בנבחרת ארצות הברית ב-2012/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully