וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון ג'יימס רצה את כרמלו אנתוני בלוס אנג'לס לייקרס, ההנהלה חשבה אחרת

בארצות הברית טוענים כי בהנהלת הלייקרס שקלו ברצינות את המהלך בקיץ, אך לבסוף החליטו ללכת לכיוונים אחרים. אנתוני: "יש לי חברים שלעולם לא אבקש מהם טובה"

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בשבוע האחרון אותת כרמלו אנתוני לכל העולם שהוא עדיין כאן לאחר שסיפק הופעת קאמבק גדולה במדיה של פורטלנד טריילבלייזרס נגד שיקגו (25 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-94:117 לבלייזרס). השחקן, שהוחתם בקבוצה על חוזה בלתי מובטח בעקבות פציעתו של זאק קולינס, היה נרגש מאוד ואמר בסיום אותו משחק: "אני מתחיל להרגיש את זה שוב, ולקבל את השטף בחזרה".

כעת מתברר שמהלך הקיץ החולף עלתה האפשרות כי אנתוני יחתום בלוס אנג'לס לייקרס ולמעשה יחבור לחברו הטוב לברון ג'יימס. ב-Yahoo Sports נכתב כי בלייקרס שקלו ברצינות את המהלך נוכח הצורך שלהם לעבות את הסגל בשחקן שיוכל לרווח את המשחק, כשקרבתו של כרמלו ללברון היתה אמורה לזרז את המהלך. בארצות הברית אף מדווחים כי לברון נתן את ברכתו למהלך אך ההנהלה "חשבה בכיוון אחר".

"אני אף פעם לא מערבב בין עסקים לחברות", אמר כרמלו שנשאל על הנושא. "אני אף פעם לא אפנה לחבר ואגיד לו 'אני צריך את זה, אתה יכול לעשות את זה עבורי?' זה גורם לך לא להיות בשליטה. המצב שלי היה מתסכל, אבל אני החלטתי - תשלוט במה שאתה יכול לשלוט. יש לי הרבה חברים בהרבה קבוצות ברחבי הליגה שלעולם לא אבקש מהם טובה. זה פשוט לא מי שאני".

לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני. GettyImages
"אני אף פעם לא מערבב בין עסקים לחברות". כרמלו ולברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully