וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד ניצחון: בית"ר ירושלים רעבה, האוהדים קצת פחות

5.12.2019 / 11:17

בבירה כבר מחכים למשחק באשדוד: "רוצים תשע נקודות בשבוע". איינבינדר על מיעוט הקהל: "אולי האוהדים פחדו מהקור הירושלמי"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: עמית שמחה

בבית"ר ירושלים היו שבעי רצון מהניצחון 0:2 על הפועל חדרה אמש (רביעי) בטדי, אבל הרבה פחות מהיכולת של השחקנים. בצוות המקצועי יבהירו לשחקנים שהם חייבים להרים את רמתם כדי להיות פקטור משמעותי בצמרת העונה. גורם במועדון אמר: "עם יכולת כזו יהיה קשה להיצמד למכבי חיפה ולמכבי תל אביב, אבל כרגע היה חשוב לחזור מהפגרה עם ניצחונות".

גדי קינדה ואנז'-פרדי פלומן זכו למחמאות על יכולתם ובבית"ר מקווים שתהיה לזה המשכיות. לקראת חלון ההעברות של ינואר, הצוות המקצועי מחפש זר שישי בעמדה קדמית.

הקבוצה מהבירה תתארח אצל מ.ס. אשדוד ביום ראשון במטרה להשלים צבירת תשע נקודות בתוך שבוע. "המשחק נגד אשדוד חשוב מאוד להמשך העונה, כדי לסיים את הסיבוב בטעם טוב ועם ביטחון", אמר אחד השחקנים.

הקפטן דן איינבינדר התייחס לכך שלמרות שבית"ר ירושלים נמצאת בפורמה מצוינת, למשחק הגיעו פחות מ-7,500 צופים: "אולי האוהדים פחדו מהקור הירושלמי, אבל מי שהגיע תמך ונתן לנו אווירה ביתית. אנחנו רוצים להפוך שוב את טדי למבצר. טוב לחזור מהפגרה עם שני ניצחונות. אנחנו שמחים על הרגעים הטובים שהיו במשחק ועל הרגעים הפחות טובים נלמד בהמשך השבוע ונתקן אותם".

החלוץ שלומי אזולאי שוב ספג שריקות בוז מחלק מהאוהדים ובמועדון גינו אותן. "הקהל צריך לתמוך בשלומי אזולאי", אמר איינבינדר, "הוא רוצה, עובד. הוא נתן הרבה לבית"ר ירושלים ועוד ייתן הרבה".

אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חזר חד מהפגרה. פלומן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully