וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל הפסידה בביתה 2:1 לברייטון ורשמה משחק תשיעי ללא ניצחון

התותחנים המשיכו להיראות רע, רשמו הפסד ביתי ראשון אי פעם לקבוצה של גרהאם פוטר ורחוקים רק חמש נקודות מהקו האדום. ניוקאסל ניצחה 0:2 בחוץ את שפילד יונייטד

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

המחזור ה-15 בפרמיירליג ננעל נערב (חמישי) עם שני משחקים. ארסנל רשמה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות והפסידה 2:1 בביתה לברייטון, שרשמה ניצחון חוץ ראשון אי פעם על התותחנים. עוד לפני כן הצליחה ניוקאסל לרשום 0:2 מרשים בחוץ על שפילד יונייטד ועלתה למקום ה-11.

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את ברנלי ושבה למקום השני

לכתבה המלאה
פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. GettyImages
ארסנל לא ניצחה כבר תשעה משחקים בכל המסגרות. פייר אמריק אובמיאנג/GettyImages

ארסנל - ברייטון 2:1

התקופה הרעה של ארסנל נמשכה הערב (חמישי) עם הפסד בית 2:1 לברייטון, והתותחנים רושמים משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. השחקנים של פרדי ליונברג הציגו משחק נרפה, החזיקו פחות בכדור ובעטו פחות למסגרת מיריבתם. המאמן השבדי עדיין ללא ניצחון בארסנל מאז שמונה, ובהחלט צריך להיות מודאג, כשעל אף שקבוצתו רחוקה ארבע נקודות בלבד מוולבס שבמקום החמישי, היא גם במרחק חמש נקודות מהקו האדום.

אדם וובסטר העלה את האורחת ל-0:1 בדקה ה-36 לאחר שבעט מתוך ערבוביה שנוצרה ברחבה בעקבות כדור קרן. התותחנים הצליחו להשוות בפתיחת המחצית השנייה (48) לאחר קרן משלהם כשאלכסנדר לקאזט נגח פנימה כדור שנגח לכיוונו מסוט אוזיל, אך המילה האחרונה הייתה של ברייטון שהחזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-80 לאחר נגיחה מדוייקת של ניל מאופיי. ברייטון עולה למקום ה-13 עם 18 נקודות, אחת פחות מארסנל שנותרה עשירית.

משחק נוסף:

שפילד יונייטד - ניוקאסל 2:0
לניוקאסל: אלאן סן מקסימן (15) וג'ונג'ו שלבי (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully