וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 99:111 את ולנסיה, ג'יימס ניצח לצסק"א

הבלאנקוס, ללא יוי, רשמו משחק התקפי אדיר כשקמפאצו מסיים עם 17 אסיסטים. ג'יימס קלע שלשת ניצחון לרוסים מול ז'לגיריס

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב מגיעים לנהריה ברכבת

שלושה משחקים נוספים מלבד משחקה של מכבי תל אביב נגד באיירן מינכן מתקיימים הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-12 ביורוליג. בראשון קיבלנו דרמה גדולה, אותה הכריע מייק ג'יימס שהעניק לצסק"א מוסקבה 82:85 על ז'לגיריס קובנה אחרי הארכה. אולימפיה מילאנו רצתה לשוב למעגל הניצחונות אך הפסידה במפתיע בביתה 77:67 לכוכב האדום בלגרד. ריאל מדריד ניצחה 99:111 את ולנסיה במשחק עם תוצאה משוגעת.

צסק"א מוסקבה - ז'לגיריס קובנה 82:85 (אחרי הארכה)

לאחר הניצחון המדהים על ברצלונה במחזור הקודם, התקשתה קבוצת הפאר של דימיטריס איטודיס אך הצליחה בסופו של דבר לגרד ניצחון דרמטי. דווקא האורחת פתחה נהדר, עצרה את צסק"א על תשע נקודות בלבד ברבע הראשון ובשני כבר ברחה ל-15:27. הרוסים חזרו תוך חמש דקות, ההמשך היה הרבה יותר צמוד, ולאחר שמייק ג'יימס החטיא ממש על הבאזר הלכו הקבוצות להארכה, במצב של 69:69. עשר שניות לסיומה מצא הכוכב הגדול את הטבעת וקבע 80:82, תומאס וואלקופ השווה בצד השני 4.7 שניות לבאזר - מספיק זמן בשביל ג'יימס לכדרר על קו השלוש, ואז לצלוף שלשה גדולה - הראשונה שלו במשחק - שסגרה עניין. האמריקאי סיים עם 19 נקודות, יאניס שטרלניקס הוסיף 18. וואלקופ קלע 19 למפסידה, שקיבלה גם 15 מקיי סי ריברס.

עוד בוואלה! ספורט

שיין לארקין עשה היסטוריה: "הטבעת נראתה לי כמו אוקיינוס"

לכתבה המלאה
לורנזו בראון שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הוליך את הכוכב האדום לניצחון מפתיע במילאנו. לורנזו בראון/GettyImages

אולימפיה מילאנו - הכוכב האדום בלגרד 77:67

הפתעה גדולה נרשמה הערב במדיולאנום פורום במילאנו לאחר שהכוכב האדום בלגרד גברה 67:77 על אולימפיה מילאנו והשלימה ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג. האיטלקים הציגו משחק התקפי חלש כשרק סרחיו רודריגס (14) קולע בספרות כפולות בעוד האורחת קיבלה משחק נהדר מלורנזו בראון שקלע 21 נקודות והבטיח את הניצחון המרשים. מילאנו מאבדת גובה והיא רושמת הפסד חמישי העונה ביורוליג ושלישי ברציפות.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
פיטם את חבריו ב-17 אסיסטים. קמפאצו/GettyImages

ריאל מדריד - ולנסיה 99:111

הבלאנקוס עם ניצחון שביעי ברציפות ביורוליג אחרי שפתחו את העונה בגמגום עם 3:2, ועשו את זה בתום משחק עם תוצאה משוגעת לחלוטין כששתי הקבוצות קולעות ביחד 210 נקודות. למרות שקלעה 111 נקודות, הקלע המוביל של ריאל (אנתוני רנדולף) סיים עם 18 נקודות בלבד את המשחק, מה שאומר שיש כמובן שחקנים רבים שסיימו בספרות כפולות - לא פחות משישה כאלה. סרחיו יוי לא שיחק, אבל ראה את פביאן קוזר קולע 16, את טריי תומפקינס עם 14 ו-6 ריבאונדים, את וולטר טבארס עם 12 וכרגיל 2 חסימות, את ג'ייסי קארול עם 12 ואת ג'ורדן מיקי עם 10. פקונדו קמפאצו קלע רק 8 נקודות, אבל תרם לא פחות מ-17 אסיסטים (שיא מועדון לריאל ביורוליג). את ולנסיה הוביל ג'ורדן לויד עם 21 נקודות באחוזים מצוינים (6 מ-7 מהשדה ו-5 מ-5 מהקו) ו-5 אסיסטים, מייק טובי תרם 20, בויאן דובלייביץ' סיים עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully