וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א רמסה את ברצלונה, לארקין שבר את שיא הנקודות

ערב משוגע ביורוליג: האלופה השאירה את ברצלונה במקום השני עם 67:96 מוחץ בחוץ, כוכב אנדולו צלף 49 נקודות בניצחון על באיירן, מילאנו הובסה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-11 ביורוליג ננעל היום (שישי) עם ערב משחקים נהדר. צסק"א איתתה על כוונותיה כשהביסה את ברצלונה בחוץ, מילאנו הובסה על ידי אולימפיאקוס, ריאל מדריד המשיכה את כושרה המצוין, ומעל כולם עמדה ההצגה של שיין לארקין, ששבר את שיא הנקודות למשחק בודד במפעל.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
ערב עגום של ברצלונה. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

ברצלונה - צסק"א מוסקבה 96:67

הקלישאה הגורסת שאף פעם אסור לזלזל בלב של אלופה מעולם לא נראתה מדויקת יותר. בעיצומה של תקופה לא קלה הגיעה אלופת העונה שעברה של המפעל למשחק החוץ הקשה ביותר בלוח השנה, מול ברצלונה עמוסת הכוכבים והכישרון, ופירקה אותה לגורמים. כולם לקחו חלק בקונצרט של הרוסים, שברחו ליתרון דו ספרתי ברבע השני, טסו להפרש עצום ברבע השלישי, וקינחו ברבע האחרון עם שלשה ראשונה של קייל היינס בקריירת היורוליג. מייק ג'יימס הוביל רשימת קלעים מאוזנת של צסק"א עם 14, דארון היליארד הוסיף 13 וניקיטה קורבאנוב וקייל היינס הוסיפו 12 כל אחד. את ברצלונה הובילו ברנדון דייויס וניקולה מירוטיץ' עם 19 נקודות כל אחד, אבל חוץ מהם אף אחד לא הופיע.

אולימפיאקוס - מילאנו 70:91

היווניות לאט לאט מתאזנות אחרי פתיחת עונה חלשה, ואחרי הניצחון המרשים של פנאתינייקוס אמש על באסקוניה, הגיעה גם תורה של היריבה המושבעת להביס. קוסטאס פאפניקולאו עם 17 נקודות וואסיליס ספאנוליס עם 14 ו-5 אסיסטים הזכירו נשכחות, ניקולה מילוטינוב שלט בצבע עם 13 ו-11 ריבאונדים, ורבע שלישי מוחץ של 16:31 הבטיח גארבג' טיים ממושך, וניצחון יורוליג חמישי העונה לאולימפיאקוס. את מילאנו, שהפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים, הוביל סרחיו רודריגס עם 14.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הסתדר מצוין ללא סרחיו יוי. פקונדו קמפאצו/GettyImages

זניט - ריאל מדריד 86:71

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, החבורה של פאבלו לאסו נראית פשוט מצוין בשבועות האחרונים. הערב היא השיגה את ניצחונה השישי ברציפות ביורוליג, וגם הוא - כמו ארבעת הניצחונות האחרונים בכל המסגרות - היה בהפרש דו ספרתי. מאגר הכישרון הבלתי נדלה של הבלאנקוס גרם לכך שגם חסרונו של סרחיו יוי הפצוע לא הורגש, ואת מקומו מילא הפעם בהצטיינות פקונדו קמפאצו, שקלע 19 נקודות והוסיף 6 אסיסטים. ריאל כבר הובילה ב-20 הפרש במהלך הרבע השלישי, נועלת הטבלה לא ויתרה והצליחה להתקרב כדי לכדי מינוס ארבע בלבד, אבל אקורד הסיום היה של האורחים. מלבד קמפאצו, גם בן ארצו גבריאל דק בלט עם 15 ו-8 ריבאונדים. את זניט הוביל האקס גוסטבו איון עם 18 ו-10 ריבאונדים.

אנדולו אפס - באיירן מינכן 75:104

מאז שהגיע ליורוליג לראשונה והתברר כסקורר מיוחד במינו, נראה היה שזה רק עניין של זמן עד ששיין לארקין ישבור את שיא הנקודות למשחק אחד במפעל. הערב זה אכן קרה: הכוכב הבלתי מעורער של פינליסטית העונה שעברה התפוצץ עם 49 נקודות, צלף 10 שלשות, קלע באחוזים נהדרים (15 מ-19 מהשדה, 9 מ-10 מהעונשין), הוסיף 4 אסיסטים והוכיח שוב שהוא ראוי להיכתב בספרי ההיסטוריה של הכדורסל האירופי. עד היום החזיקו בשיא הנקודות שעמד על 41 ארבעה שחקנים בצוותא - בובי בראון, קספארס קמבאלה, קרלטון מאיירס ואלפונסו פורד - אבל הערב הם פינו מקום ללארקין. הרכז המצוין עשה ככל העולה על רוחו, הוביל את אנדולו ליתרון גדול במחצית, ועד הסיום דאג להמשיך את ההתעללות ולהבטיח לטורקים ניצחון חמישי ברציפות. פרט ללארקין, בלט גם סרטאק סאנלי המקומי עם 17. את באיירן האומללה הוביל ולדימיר לוצ'יץ' עם 20.

שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין חוגג. AP
בלתי ניתן לעצירה. שיין לארקין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully