וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הביסה את וילרבאן 62:93

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הצהובים התפוצצו על הצרפתים והיכו אותם ללא רחם עם ניצחון שיא העונה במפעל. ווילבקין וג'ייק כהן (שיא קריירה ביורוליג) הובילו עם 16, זוסמן רשם שיא יורוליג של 11 ואפילו סנדי כהן עלה על הלוח

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תן לי כיף ג'ון. קלויארו חוגג ניצחון קל (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

אחרי רצף של שלושה הפסדים, כולל הפסד דרמטי בגביע מול הפועל ירושלים, מכבי תל אביב פירקה הערב (חמישי) את וילרבאן עם 62:93 קליל בהיכל. אחרי שספגה מעל 90 נקודות בשלושת משחקיה האחרונים, מכבי פשוט חנקה את הצרפתים בהגנה ובמחצית השנייה פשוט התעללה ביריבתה במשחק שבו אפילו סנדי כהן עלה על הלוח וגם קלע את הסל האחרון שהעניק לצהובים ניצחון שיא העונה במפעל אחרי ה-30 הפרש בספרד על באסקוניה.

אז מה היה לנו הערב בהיכל? מצד אחד קבוצה פצועה (בלאק, כספי ובריאנט) אבל רעבה מאוד לניצחון. מהצד השני ניצבה לה קבוצה שפשוט ויתרה על המשחק כבר ברבע השני. ספרופלוס יכול לנשום לרווחה וכשיחזרו הפצועים יהיה לו גם כאב ראש חיובי לאור העובדה שאנג'לו קלויארו רשם בכורה העונה והיה טוב עם 9 נקודות חלקות. סקוטי ווילבקין וג'ייק כהן הובילו עם 16 (שיא יורוליג לכהן). יובל זוסמן תפר שלוש שלשות ורשם שיא עונתי של 11 במפעל וגם נייט וולטרס היה טוב עם 13. מכבי תל אביב תארח גם את המשחק הבא שלה מול באיירן מינכן ודרכה סלולה לעבר עוד ניצחון שישכיח את חודש נובמבר הפחות טוב.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 16 נקודות (7 מ-8 מהשדה), ג'ייק כהן 16 ו-5 ריבאונדים, נייט וולטרס 13, יובל זוסמן 11 ו-5 אסיסטים, קווינסי אייסי 9 ו-6 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 9 ו-5 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 5, אות'לו האנטר 4 ו-7 ריבאונדים, סנדי כהן 4, טיילר דורסי 4 (1 מ-6 מהשדה), דני אבדיה 2.

קלעו לווילרבאן: תאו מאלדון 10 נקודות, ריכרדס לומאזס 10, טונייה ז'קירי 7, דייויד לייטי 7, שארל קאהודי 6, איסמעל באקו 6, אדווין ג'קסון 5, ג'ורדן טיילור 4, שארל גאליו 3, אמינה נואה 2, ליביו ז'אן שארל 2.

דני אבדיה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שלשה חשובה ברבע הראשון. דני אבדיה (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

מהלך המשחק

אחרי פתיחה די מהוססת של המארחת, שלשה של קווינסי הרימה את ההיכל ושני סלים של ווילבקין הריצו את הצהובים ל-4:9. אלא שכאן מכבי תל אביב נתקעה ו-וילרבאן עלתה ליתרון 11:13 עם סלים של לייטי וקאודי. הצרפתים הצליחו להרדים את מכבי ולהישאר בתמונה, אבל שלשה של זוסמן ועוד סל של וולטרס קבעו 17:20 צהוב בסוף הרבע הראשון. אנג'לו קלויארו נכנס לדקות ראשונות העונה לקראת סוף הרבע.

עוד בוואלה!

היורש של טוני פארקר: הכירו את ילד הפלא שיתחרה בדני אבדיה

לכתבה המלאה
יובל זוסמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יובל זוסמן במאבק (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

יובל זוסמן תפר שלשה עם פתיחת הרבע השני וגם אנג'לו קלויארו המיובש עלה לראשונה על הלוח. הצרפתים נתקעו וג'ייק כהן העלה את מכבי ליתרון שיא של 21:30 כשאנחנו ארבע דקות ברבע השני. רישאר לומאס קטע ריצת 0:8 של הצהובים עם שלשה, אבל ווילבקין התעורר עם חמש נקודות רצופות ושמר את מכבי ביתרון של 26:38 עמוק בתוך הרבע השני. הצרפתים השיגו את רוב הנקודות שלהם מהקו ואל ההפסקה ירדה מכבי תל אביב ביתרון סולידי של 34:43.

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב מול שארל קאהודי שחקן וילרבאן. ברני ארדוב
ברוך שובך. אנג'לו קלויארו (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

הרבע השלישי נפתח עם שני סלים ראשונים של תאו מאלדון הילד המוכשר של וילרבאן, אבל ווילבקין, וולטרס ואייסי עשו ככל העולה על רוחם ושמרו את מכבי ביתרון דו ספרתי של 40:53. יובל זוסמן תפר שלשה שלישית כדי לקבוע שיא עונתי במפעל של 9 נקודות וגם קבע יתרון שיא של 40:57 למכבי תל אביב. הטיילת הצהובה נמשכה. קלויארי קלע עוד סל קל ושלשה על הבאזר של ווילבקין קבעה יתרון 20 עגול בסוף הרבע. 47:67 למכבי תל אביב.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול ג'ורדן טיילור שחקן וילרבאן. ברני ארדוב
החתים כרטיס. סקוטי ווילבקין (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

הרבע האחרון היה כבר התעללות בגופה. מכבי תל אביב לא ריחמה וטיילר דורסי השלים 1:11 מפתיחת הרבע כדי לקבוע יתרון עצום של של 48:78. העניין היחיד לקראת סיום המשחק הזה היה האם מכבי תל אביב תנצח מעל 30 הפרש - יתרון השיא שבו היא ניצחה את באסקוניה. ג'ייק כהן צלף שלשה ושיפר את שיא היורוליג שלו כדי להעלות את מאזנו ל-16 נקודות. סנדי כהן היה גם זה שנתן את ניצחון השיא עם דאנק נוסף ובסיום: 62:93 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully