וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הביסה 55:77 את באיירן מינכן

הצהובים כבר הוליכו ב-23 הפרש, באיירן גרמה לדפיקות לב עם ריצת 2:19, אך ווילבקין (16), האנטר (15) וזוסמן (שיא קריירה בריב') סגרו עניין. פציעות לוולטרס ודיברתולומאו

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. ברני ארדוב
דני אבדיה מול ולדימיר לוצ'יץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) ניצחון שני ברציפות ביורוליג לאחר שגברה 55:77 בביתה על באיירן מינכן ללא יותר מידי קשיים. הצהובים טיילו במחצית הראשונה, אשר במהלכה ספגו 26 נקודות בלבד וסיימו אותה ביתרון דו ספרתי. באמצע הרבע השלישי נרשמה התעוררות מצד האורחים שהשלימו ריצת 2:19 עד תום הרבע והורידו את ההפרש מ-23 ל-8 בלבד, אך השחקנים של ספרופולוס עלו בטירוף לרבע הרביעי, עלו שוב ליתרון דו ספרתי נוח והשלימו ניצחון שמיני העונה ביורוליג כשהם סופגים 8 נקודות בלבד גם ברבע השני וגם ברבע הרביעי. סקוטי ווילבקין (16) שוב הוליך את קלעי הצהובים כשאות'לו האנטר (15) סיפק תפוקה נאה מהספסל. יובל זוסמן רשם שיא קריירה בריבאונדים ביורוליג לאחר שקטף שמונה. לצד הניצחון מכבי תל אביב קיבלה סיבות לדאגה לאחר שגם נייט וולטרס (פציעה בירך) וגם ג'ון דיברתולומאו (כתף) ירדו בעקבות פציעות ולא שבו לפרקט עד הסיום.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 16 נקודות (6 מ-13 מהשדה), אות'לו האנטר 15, יובל זוסמן 13, 8 ריבאונדים ו-4 איבודים, אלייז'ה בריאנט 12, טאריק בלאק 9, אנג'לו קלויארו 4 ו-3 חטיפות, קווינסי אייסי 2, טיילר דורסי 2 (1 מ-7 מהשדה), נייט וולטרס 2, ג'ייק כהן 2. דני אבדיה (06:19 דקות) וג'ון דיברתולומאו (04:25) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לבאיירן מינכן: פטרי קופונן 10 נקודות, ולדימיר לוצ'יץ' 10, גרג מונרו 8 ו-6 ריבאונדים, מתיאה לסורט 8 ו-5 ריבאונדים, דנילו בארתל 6 ו-6 ריבאונדים, מאודו לו 5 (1 מ-8 מהשדה), פאול ציפסר 4, דמרכוס נלסון 4, אלכס קינג (04:56 דקות) ודייגו פלקאדורי (06:31) שותפו, אך לא קלעו.

נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
נפצע במהלך הרבע הראשון ולא שב לפרקט. נייט וולטרס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

באיירן עלתה ללא גרג מונרו בחמישייה בעוד מכבי תל אביב עלתה עם דני אבדיה וקווינסי אייסי, ועלתה ל-0:4 מהיר. הגרמנים הלכו פנימה וקיבלו תפוקה מולדימיר לוצ'יץ' ומתיאס לסור, שביצע חסימה נהדרת על טאריק בלאק. שלשה של פטרי קופונן העלתה את האורחת ליתרון ראשון במשחק, 9:11 ויאניס ספרופולוס ביקש פסק זמן ראשון במשחק. טאריק בלאק פתח חד את המשחק והעלה מכבי תל אביב ל-13:19. בסיום הרבע הוליכה מכבי תל אביב 18:22, אך גם התבשרה כי נייט וולטרס שנפצע במהלך הרבע, נפגע בשריר הירך ולא ישוב לפרקט.

רבע 2:

הצהובים פתחו גם את הרבע השני עם ארבע נקודות רצופות ועלו ל-18:26. באיירן לא הצליחה לקלוע ומכבי תל אביב עלתה לראשונה במשחק ליתרון דו ספרתי. לסור עצר ריצת 0:11 מקומית עם שתי נקודות קלות, אך המארחת המשיכה ללחוץ על הדוושה ועלתה ל-20:35 לאחר נקודות של סקוטי ווילבקין במעבר. במהלך הרבע התבשרו במכבי תל אביב כי גם ג'ון דיברתולומאו שנפגע בכתפו במהלך המחצית הראשונה, וגם הוא סיים את תפקידו במשחק. בסיום המחצית הראשונה הוליכה מכבי תל אביב 26:41.

עוד בוואלה! ספורט

יאניס ספרופולוס מפרגן: "טיילר דורסי וקווינסי אייסי בכושר הטוב ביותר שלהם"

לכתבה המלאה
ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
נפגע בכתפו וגם הוא לא ישוב לשחק הערב. ג'ון דיברתולומאו/ברני ארדוב

רבע 3:

בדומה לשני הרבעים הקודמים, גם את הרבע השלישי התחילה באיירן ביכולת התקפית ירודה בלשון המעטה. החטאה של לוציץ' מתחת לסל בצד אחד הפכה למהלך של סל ועבירה מצד אלייז'ה בראיינט ושלשה נוספת של סקוטי ווילבקין קבעה 28:48 למארחת. באיירן חגגה שלשה שנייה במשחק לאחר יותר מחמש דקות ברבע, כשדנילו בארטל הוריד ל-53:34. האורחת המשיכה להציג משחק נרפה בשני צידי המגרש, אך הצליחה לצמק את ההפרשף שעמד כבר על 23 נקודות ל-16, וספרופולוס אסף את שחקניו לפסק זמן. הגרמנים המשיכו עם ההתעוררות שלהם וסגרו ריצת 2:19 ופתאום יש משחק בי אליהו. בסיום הרבע השלישי 47:53 בלבד לצהובים.

רבע 4:

המארחת החזירה לעצמה את יתרונה הדו ספרתי בפתיחת הרבע המכריע ועלתה ל-49:60. באיירן חזרה להיראות אנמית בהתקפה כפי שהייתה בשניים וחצי הרבעים הראשונים והמומנטום הגרמני נעלם כלא היה. מכבי תל אביב החזירה לעצמה את יתרונה הדו ספרתי בעוד האורחת לא הצליחה לשחזר את היכולת מסוף הרבע השלישי. בסיום 55:77 למכבי תל אביב.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
קבע שיא קריירה בריבאונדים ביורוליג. יובל זוסמן/ברני ארדוב
אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
גם הערב קיבל דקות ואהבה מהקהל. אנג'לו קלויארו/ברני ארדוב
מתיאס לסור שחקן באיירן מינכן בכדורסל מול טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
משחק חלש של באיירן. מתיאס לסור מול טאריק בלאק/ברני ארדוב
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
הקבוצה שלו שמרה נהדר הערב. יאניס ספרופולוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully