וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים מהקאמבק של בלאק וכספי: "איתם אנחנו מסוכנים יותר"

4.12.2019 / 7:43

הצהובים טיילו בנהריה, כששני הפצועים שבו ונראו טוב: "היה נכון יותר להכניס אותם לעניינים במשחק". ג'ייק כהן: "הנסיעה ברכבת הייתה רומנטית"

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב מגיעים למשחק ברכבת

מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם בליגת העל בתום שמונה משחקים אחרי שהביסה אמש (שלישי) בצורה נוחה 62:89 את עירוני נהריה במשחק שהוקדם מהמחזור ה-13 בליגת העל. המשחק הוקדם בשל העובדה כי מדובר במחזור אמצע שבוע, משחק שהצהובים לא יכלו לשחק לנוכח לוח המשחקים הצפוף של היורוליג.

הצהובים, שהגיעו למשחק בנהריה ברכבת כדי להימנע מהפקקים של שעות אחר הצהריים בדרך לצפון הארץ, קיבלו במשחק בחזרה את עומרי כספי וטאריק בלאק ששבו אחרי פציעות. כספי, ששותף ל-14 דקות קלע 6 נקודות, הוסיף 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אך קלע רק זריקה אחת מהשדה מ-6 נסיונות. בלאק, שנעדר ב-10 הימים האחרונים, הוסיף 5 נקודות ו-4 ריבאונדים מצידו. היום השניים כבר יעמדו לרשותו של יאניס ספרופולוס באימון המסכם לקראת המשחק מחר (21:05, ספורט 5) נגד באיירן מינכן.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
היה חסר. כספי/דני מרון

במועדון הודו כי העובדה שהשניים צלחו את המשחק בצורה טובה, ללא כאבים, ונראו טוב, מעודדת מאוד. "לוח המשחקים שלנו קשה מאוד, אבל היה עדיף להכניס את שניהם לכושר במשחק ולא באימון", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "הם יהיו מוכנים לתרום את שלהם נגד באיירן". נייט וולטרס ואותלו האנטר, שלא התלבשו, נשארו בתל אביב למנוחה.

"אין משחק בישראל שהוא משחק קל, במיוחד בחוץ. טאריק עשה עבודה טובה ועזר להכתיב את הטון מהפתיחה בניגוד ליום שבת אז לא פתחנו כמו שרצינו, כך שזה שיפור משמעותי בשבילנו", סיכם ג'ייק כהן שקלע 10 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, "המשחק הוא פיזי, אתה צריך לצפות שתקבל מכות וכדי שתהיה מוכן לקבל את המכות כשהן יגיעו. טוב לקבל את עומרי וטאריק בחזרה, אנחנו קבוצה מסוכנת יותר איתם. המשחק נגד באיירן הוא משחק גדול, הקהל הביתי ייתן לנו אנרגיות. הנסיעה ברכבת הייתה מגניבה, הרגשה מאוד רומנטית, התחשק לי להתחיל לכתוב רומן או משהו כזה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully