וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מפרגן: "טיילר דורסי וקווינסי אייסי בכושר הטוב ביותר שלהם"

3.12.2019 / 23:01

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה משחקניו וגם מההגעה לנהריה ברכבת ("זה היה טוב יותר לשחקנים"). פרנקו: "עשינו לעצמנו חיים קשים"

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

בווידאו: מכבי תל אביב מגיעה לנהריה ברכבת

מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם בליגת העל אחרי שהביסה הערב (שלישי) בקלות 62:89 את עירוני נהריה בחוץ במשחק שהוקדם מהמחזור ה-13. הצהובים, שישחקו עוד יומיים ביורוליג נגד באיירן מינכן, קיבלו בחזרה את עומרי כספי וטאריק בלאק שקלעו 6 ו-5 נקודות בהתאמה, ונראו בשליטה מוחלטת מהפתיחה. האלופה, שהגיעה לנהריה בנסיעה מיוחדת ברכבת על מנת שלא להיתקע בפקקים בדרך לצפון הארץ, קיבלה 15 נקודות מטיילר דורסי ודאבל דאבל של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים מג'ייק כהן. שלושה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות, ובמכבי תל אביב יוצאים מעודדים משמירה על הכושר הטוב של השבוע האחרון.

יאניס ספרופולוס היה מרוצה מחזרתם של שניים מהשחקנים החשובים ביותר שלו: "כספי ובלאק חזרו מפציעות. עומרי היה יותר משלושה שבועות בחוץ, אז היה חשוב מאוד שהם יקבלו דקות משחק, אבל לא רצינו להעמיס עליהם יותר מדי בהופעה הראשונה שלהם. לכן הם נכנסו ויצאו לא מעט פעמים, כדי שהם ימצאו את הקצב שלהם. הדבר החשוב ביותר הוא הניצחון הקבוצתי, התחלנו טוב מאוד, היינו מרוכזים בהגנה, הובלנו בהפרש דו ספרתי מההתחלה ושמרנו על זה. הנסיעה ברכבת היתה חיובית, לא בילינו בפקקים יותר מדי, זה היה מהר יותר, זה היה טוב יותר לשחקנים. הם היו מוכנים יותר למשחק".

על הכושר הטוב של טיילר דורסי וקווינסי אייסי הוסיף המאמן היווני: "דורסי ואייסי נמצאים בכושר הטוב ביותר שלהם והם יכולים עוד להשתפר, למרות שהם משחקים טוב מאוד".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
מקבל את הכוכבים שלו לאט לאט. ספרופולוס/לירון מולדובן

בצד המפסיד, רשמה עירוני נהריה הפסד שלישי ברציפות בשבוע האחרון, והיא עומדת על שלושה ניצחונות בתשעה משחקים. מלבד שיא קריירה של איתי שגב עם 17 נקודות, לסגולים אין יותר מדי סיבות להיות אופטימיים.

"באנו למשחק הזה במצב גופני לא טוב", הודה דני פרנקו. "היה לנו ברור שארבעה משחקים בעשרה ימים זה משהו שיהיה לנו קשה לעמוד בו, אבל עשינו לעצמנו חיים קשים בזה שהכנסנו את עצמנו לבורות בחצי הראשון וזה דרש מאיתנו לסחוט עד טיפת הלימון האחרונה. ניסינו לחזור ולהילחם על כבוד המועדון כי אנחנו לא רוצים להפסיד כמו ששיחקנו נגד חיפה וחולון. המשחק הזה הוא לא מדד מבחינתנו, קיבלנו דקות טובות מאיגור ומשחק יוצא מן הכלל נוסף של איתי שגב. אנחנו צריכים את הישראלים כי על הזרים יש עומס גדול מדי, אנחנו צריכים עוד צוות מסייע, זה המקום מבחינתם לבוא ולפרוח. אני מאמין שלמדנו מהניסיון של מה שעברנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. ברני ארדוב
נהריה לא בנויה לעומס שכזה. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully