וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: מכבי תל אביב עם עומרי כספי וטאריק בלאק נגד נהריה

2.12.2019 / 19:11

הפורוורד הישראלי שב לסגל של ספרופולוס לאחר יותר משלושה שבועות. אות'לו האנטר ונייט וולטרס לא יתלבשו להתמודדות מול הסגולים שסופרים שני הפסדי בית רצופים

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

לאחר שני הפסדי בית רצופים תארח מחר (שלישי, 19:35, ספורט 5) עירוני נהריה את מכבי תל אביב במשחק שהוקדם מהמחזור ה-13 בליגת העל. שתי הקבוצות נפגשו העונה בגביע ווינר ובליגה, כשבשני המקרים ניצחו הצהובים. במפגש שנערך בחודש שעבר ביד אליהו בליגה ניצחו הצהובים 65:86 כשג'ייק כהן מוביל את מכבי עם 14 נקודות.

רק לפני שבוע וחצי היה נראה כי עירוני נהריה נמצאת בדרך הנכונה אחרי שהביסה את הפועל חולון בגביע המדינה והעפילה לחצי הגמר. אלא שמאז ניצחון החוץ הגדול חזרה הקבוצה לשני משחקי בית בעין שרה והפסידה למכבי חיפה והפועל חולון, כשבשבת היא מציגה יכולת חלשה במיוחד ומפגרת ב-25 הפרש כבר במחצית. בנהריה יודעים שאם לא ירימו את הרמה ההגנתית לקראת ההתמודדות מול מוליכת הטבלה הם עשויים לספוג תבוסה שנייה ברציפות ולהתדרדר לכיוון התחתית.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי הניצחון הנוח יחסית על מכבי חיפה מיום שבת, ויומיים לפני ההתמודדות ביורוליג נגד באיירן מינכן ביד אליהו. בקבוצה שמו לעצמם למטרה לעבור את המשחק בצורה חלקה ביותר, בלי לסכן שחקנים פצועים וללא פציעות חדשות, כשהמאמן יאניס ספרופולוס צפוי לשחק ברוטציה רחבה ככל שניתן. עומרי כספי וטאריק בלאק חזרו לסגל מכבי וצפויים לשחק. כספי ישוב אחרי שלושה שבועות וחצי של העדרות ובלאק אחרי שבוע. נייט וולטרס ואותלו האנטר לא יתלבשו למשחק.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ישוב לאחר היעדרות של שלושה וחצי שבועות. עומרי כספי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully