וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון צפוי להיכלל בסגל לכפר סבא, בכר: "מחויבים, גם ברגעים פחות טובים"

2.12.2019 / 12:31

דריכות גדולה בקבוצה ("מי חשב שמשחק מול הפועל כפר סבא יהיה כזה קריטי?"), הקשר ישוב לסגל אחרי חצי שנה, האסלביינק וקבהא בתמונת ההרכב (ג', 20:00, ספורט 4)

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ההפסד של הפועל באר שבע לבני יהודה

על רקע המתח הגדול בהפועל באר שבע לקראת המשחק מחר (שלישי, 20:00, ספורט 4) מול הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה, היום הקבוצה קיבלה בשורה מרגשת: על פי האימון שנערך הבוקר, נראה כי מאור מליקסון צפוי לחזור לסגל של הקבוצה למשחק, לראשונה זה חצי שנה. מליקסון, כידוע, סבל בחודשים האחרונים מקריש דם, שגרם לא רק להיעדרותו מהמגרשים וחשש שיידרש לפרוש - אלא גם לבעיות רפואיות חמורות, שסיכנו את חייו. כעת הוא קרוב להשלים את הקאמבק המדהים למגרשים, ויעשה צעד נוסף.

מאור מליקסון, הפועל באר שבע. מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברוך שובך, מאור. מליקסון/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע
נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יחזור ישירות להרכב? האסלביינק/דני מרון

בנוסף, במועדון מרוצים מהגעת הבעלים אלונה ברקת אתמול בבוקר לאימון על מנת לשוחח עם השחקנים, להרגיע אותם ולשדר ביטחון אחרי שני הפסדי הליגה הרצופים. "אנחנו מייצגים מועדון גדול וכחלק מזה אנחנו מחוייבים למצוא פתרונות ולהתמודד עם קשיים גם ברגעים פחות טובים", אמר המאמן ברק בכר. "התקופה האחרונה לא פשוטה ודווקא בה עלינו לגלות אופי. מצפה לנו משחק חוץ קשה במושבה ואנחנו צריכים להיות מרוכזים רק בו".

"מי חשב שנגיע למצב שמשחק במחזור ה-12 מול הפועל כפר סבא יהיה כזה קריטי למועדון?", תהו שחקנים בקבוצה. "ברור שהתחושות לא נעימות. לא היה נעים לראות את הקהל שלנו בסיום המשחק. כולם צריכים להביא אנרגיות אחרות למשחק הזה ביום שלישי ולקוות לטוב". בבאר שבע מתכוונים לעבוד עם השחקנים ברמה המנטלית על הבעיה שיש לקבוצה במחצית השנייה ובעיקר על ירידת הביטחון ועליית מפלס הלחץ בכל פעם שהקבוצה סופגת גול.

לואי טהא ישוב להרכב במקום עמית ביטון המורחק. נייג'ל האסלביינק שנשלח ליציע בגלל עבירת משמעת, יחזור לסגל וצפוי לפתוח בהרכב. גם למרואן קבהא סיכוי טוב לחזור להרכב אחרי תקופה ממושכת. "חייבים למצוא את ההרכב הנכון ואת הנוסחה לצאת מהמשבר הזה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully