וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר צעק על שחקני הפועל תל אביב במחצית: "ביקש שנהיה יותר חוצפנים ונעז"

2.12.2019 / 7:03

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את היכולת של שחקניו במחצית הראשונה, אך מצא גם נקודות אור: "נבוא עם ראש מורם לדרבי, המילה פחד לא קיימת יותר בלקסיקון שלנו". דמארי וספירובסקי יהיו בסגל, בוזגלו ייעדר

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: נועה לוי

עיקרי הדברים:

- בהפועל תל אביב מרגישים שיכלו להוציא יותר מול בית"ר ירושלים: "לא היינו מספיק אמיצים".
- קלינגר משוכנע שאפשר להוציא משהו בדרבי: "אין בהפועל יותר את המילה פחד".
- בוזגלו ימשיך להיעדר, דמארי וספירובסקי יחזרו לסגל.
- קלינגר הרים את הקול בהפסקה ודרש שהשחקנים יתעוררו. אבו עביד: "הוא ביקש שנהיה יותר חוצפנים ונעז".

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב מול שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
דקות טובות במחצית השנייה. דגני/לילך וייס רוזנברג

קלינגר סינן: "לרגע לא חשבתי שנפסיד"

1. תחושות מעורבות בהפועל תל אביב אחרי ה-1:0 המינימלי אמש (ראשון) לבית"ר ירושלים בבלומפילד. מצד אחד דיברו במועדון ביציאה מהאצטדיון על כך שהקבוצה נראתה הרבה יותר טוב במחצית השנייה והיתה קרובה מאוד להשיג את תוצאת התיקו לה היא ייחלה אחרי שנקלעה לפיגור. מצד שני מבינים בהפועל תל אביב שחסרה איכות בעיקר במשחק ההתקפה וגם אם השחקנים יצליחו לסגל לעצמם את אותה לחימה בלתי מתפשרת שדורש מהם המאמן ניר קלינגר, בסוף צריך גם לכבוש ואת זה לא ידעו השחקנים לעשות גם בדקות הטובות. בקבוצה יחכו לתקופה בה עומר דמארי, מאור בוזגלו ואור אינברום יהיו בכושר טוב ואז, מעריכים במועדון, ניתן יהיה לקבל איכות יותר גבוהה.

קלינגר שעלה בין האחרונים לאוטובוס, סינן: "הייתי משוכנע שאנחנו מנצחים במשחק הזה. לרגע לא חשבתי שנפסיד". בהפועל היה מי שאמר: "במחצית הראשונה ואפילו בחלק מהמחצית השנייה לא היינו מספיק אמיצים לשחק מכל הלב ובלי פחד. צריך עדיין שהשחקנים יידבקו באמונה של המאמן ואז נוכל להוציא נקודות גם במשחקים כאלה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"המילה פחד לא קיימת יותר בלקסיקון של הפועל תל אביב". קלינגר/לילך וייס רוזנברג

2. קלינגר מתכוון לאמץ את המחצית השנייה לקראת הדרבי ולעמוד על כך שהשחקנים יביאו למשחק מול מכבי תל אביב את הפועל תל אביב של המחצית השנייה. דמארי וסטפן ספירובסקי יעמדו לרשותו של המאמן ואמורים להיות בסגל, אבל מאור בוזגלו שוב לא ישחק. קלינגר משוכנע שהוא יכול לקבל מדמארי הרבה והוא בונה עליו להמשך. "נבוא עם ראש מורם לדרבי", אמר קלינגר. "אני לא חושב שצריך לפחד משום קבוצה. המילה פחד לא קיימת עוד בלקסיקון של הפועל תל אביב. צריך להחזיר את הגאווה למועדון הזה. שהאוהדים יבואו ויראו קבוצה כמו במחצית הראשונה. לוחמת, מתלהבת, משחקת וקצת יותר איכותית".

על כך שזה יהיה עבורו דרבי ראשון כמאמן האדומים, אמר קלינגר: "אני לא יודע להגיד עכשיו איזו הרגשה תהיה לי. אני רק יודע ששיחקתי כבר עשרות פעמים נגד מכבי תל אביב וזה לא מוזר לי. אני במקצוע הזה כבר הרבה שנים והמקצוע הזה מזמן לנו מעברים מקבוצה לקבוצה. היום אני כאן ומחר אני במקום אחר. אימון כדורגל דורש ממך מעברים חדים בין קבוצות. אני כל כולי הפועל תל אביב".

אוהדי הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"לדרבי חוקים משלו". אוהדי הפועל תל אביב/לילך וייס רוזנברג

אבו עביד: "לא חוששים מהדרבי"

3. בהפסקת המשחק קלינגר הוציא את הגרון בחדר ההלבשה, הרים את הקול ודרש הרבה יותר מהשחקנים. "ניר אמר לנו שאנחנו חייבים לשחק עם הרבה יותר תעוזה וביטחון", עידכן איאד אבו עביד. "הוא דרש שנשחק הרבה יותר התקפי וניסינו ליישם את זה כי במחצית הראשונה לא היינו מספיק טובים. זה לא שבית"ר לחצה אותנו יותר מדי או הגיעה למצבים. אני לא יודע למה נראינו כל כך רע במחצית הראשונה, אבל אני מרגיש שבמחצית השנייה עשינו את השינוי. ניר מבקש שנהיה קבוצה מאוחדת. שנהיה אגרסיביים, רעים ויותר חוצפנים. אנחנו לא חוששים מהדרבי. חוויתי כבר דרבים שאליהם הגענו בסיטואציה דומה. לדרבי יש חוקים משלו ואי אפשר לדעת איך יתפתח המשחק. אני מאמין שאפשר להוציא תוצאה טובה. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי עולה למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully