וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "פלומן רצה לעשות מה שהוא רוצה, הסברנו לו שצריך אחרת"

1.12.2019 / 22:38

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לכובש ב-0:1 מול הפועל תל אביב: "שילב איכות אישית עם משחק קבוצתי". קלינגר: "רוצים להחזיר את הגאווה"

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: נועה לוי

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. שער של אנז' פרדי פלומן בדקה ה-25 סידר לצהובים-שחורים שלוש נקודות יקרות, שלושה ימים לפני המשחק מול הפועל חדרה. האדומים שיחקו טוב במחצית השנייה והגיעו למצבים מסוכנים, אבל לא הצליחו לאזן ובעוד שלושה ימים כבר מחכה להם דרבי.

בסיום המשחק מאמן האדומים ניר קלינגר זעם על השופטים ובא אליהם בטענות. גם שחקני הפועל תל אביב נראו כועסים מאוד והתלוננו לשופטים.

שחקני בית"ר ירושלים מרימים את אנז' פרדי פלומן. לילך וייס רוזנברג
הגיבור של בית"ר ירושלים הערב. פלומן/לילך וייס רוזנברג

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר אחרי המשחק: "אני חושב שהתחלנו את המשחק טוב. בחצי השני הגיע לנו היתרון והיינו חייבים להגדיל אותו. בחצי השני הלכנו יותר מדי אחורה, למרות שהגענו להזדמנות הכי טובה. גם לא התגוננו טוב, לשמחתי עברנו את הדקות הקשות וברבע השעה האחרונה קצת חזרנו לעצמנו. חשוב לקהל שלנו היוקרה הזאת נגד הפועל תל אביב, אבל אני יודע שיש הרבה מה לשפר. ברגע שקצת הנענו את הכדור ויצאנו להתקפות מעבר, יכולנו להכריע את המשחק. יש הרבה שחקנים צעירים ולא מנוסים בקבוצה הזאת, ייקח זמן להבין שב-0:1 לוחצים עוד יותר על הגז ועושים הכל כדי להגיע ל-0:2. מקלים ראש בהפועל תל אביב, אבל בבלומפילד, עם מאמן חדש - זו משוכה קשה, ואני מרוצה מאוד מהניצחון".

על פלומן: "הוא היה פצוע בשני המחזורים האחרונים ולא עמד לרשותנו. הוא עשה הכנה נהדרת לליגה, ולפעמים שחקנים מוכשרים לא מצליחים לשלב בין הכישרון למשחק הקבוצתי, אבל ירדה לו המוטיבציה להיות שחקן שלם. הוא רצה לעשות רק מה שהוא רוצה, אבל הסברנו לו שזו לא הדרך והיום הוא ראה שאפשר לשלב יכולות אישיות גבוהות עם משחק קבוצתי". על השינוי במחצית: "דרשתי מהשחקנים לשחרר את הכדור מוקדם יותר. זה עניין של ביטחון, עניין של מחשבה, אבל אני בטוח שנשתפר בזה". על השאיפות: "אני מתרכז בקבוצה שלנו, יש לנו הרבה עבודה. אנחנו עושים משחקים טובים לפרקי זמן מסוימים ולא למשחק שלם. אני בטוח שככל שיעבור הזמן ניראה יותר יציבים|

על האפשרות שיצטרף חלוץ בינואר אמר לוי: "רוב הזמן אני ויוסי עובדים בשיתוף פעולה, המחשבות שלנו בדרך כלל זהות. אני חושב שצריך עוד שחקן בעמדה מסוימת לקבוצה, ואני מקווה שמושיקו יענה לדרישות שלנו ויביא את מה שצריך".

קשר בית"ר גדי קינדה אמר: "שמח שחזרתי, שמח שהקבוצה ניצחה ואנחנו ממשיכים קדימה. זה לא עוד ניצחון, אנחנו שמחים בשביל הקהל שבא לפה בהמוניו. השגנו שלוש נקודות חשובות להמשך. אנחנו רוצים להיות בצמרת, אבל הכי חשוב שנתקדם ממשחק למשחק ונעבוד קשה. אנחנו מאוד שמחים בשביל פרדי, הוא שחקן מאוד חשוב לנו וכולם ראו מה הוא עשה בעונה שעברה. העונה פחות הלך לו".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
"התחלנו את המשחק טוב והיינו צריכים להגדיל את היתרון". רוני לוי/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר, שזעם בסיום על השופטים, אמר: "המחצית הראשונה הייתה לא טובה, אבל לא עמדנו באיזה לחץ מאסיבי של בית"ר למעט השער ואולי עוד מצב אחד. במחצית השנייה עשינו איזה שינוי טקטי במערך והמשחק היה בשליטה שלנו. היה לנו מצב של קמארה, שקיירמה עצר. שלטנו במשחק, אבל זה לא מנחם אף אחד בהפועל תל אביב. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה ואני חושב שיש חצי כוס מלאה כזו".

מאמן האדומים הוסיף: "אם היה נגמר 1:1 או 1:2 לנו, אז לא הייתם שואלים אותי לגבי חלוץ. לא אמרתי שלא חסרים לנו שחקנים, אבל אני חושב שיש שיפור משמעותי במשחק שלנו, בגישה שלנו ואני חושב שגם בניהול המשחק שלנו. היינו חייבים לחזור למשחק ואפילו לנצח. זה מה שניסיתי לעשות וכמעט הצלחנו לעשות את זה. כולם מחכים כאילו לסנטה קלאוס בינואר כאילו יש מבצעים במייסי'ס, כרגע זה הסגל שיש ואין מה לדבר על זה".

על מצבם של מאור בוזגלו, עומר דמארי ואור אינברום אמר קלינגר: "בוזגלו לא כשיר ועומר דמארי גם לא כשיר, אני מעריך אותו מאוד כשחקן ומקווה שהוא יחזור לכשירות מלאה ונוכל להשתמש בו. אינברום מתחיל לחזור לאט לאט, הוא יכול להביא לנו הרבה איכות, אבל צריך להוציא מעצמו יותר. הם שלושה שחקנים שיכולים לשפר אותנו מאוד. הלוואי ששלושתם היו כשירים והייתי יכול להשתמש בהם, אבל כרגע אני רוצה להשתמש במה שיש לנו ולא לתרץ".

קלינגר טען שכל הניתוח היה שונה אם כדור אחד היה נכנס לקבוצתו: "אני כל כך מנוסה בזה שאם אלטמן היה בועט בסיום פנימה, אז השיחה הייתה מתנהלת אחורה. יש לי הסתייגויות ואני חושב שיש שיפור בהפועל ואני רוצה לקחת אותו קדימה. אני לא בחרתי את לוח המשחקים ולא מאושר ממנו, אבל מה רצו שאגיד? שאגיע רק אחרי קרית שמונה, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב? לא עושים דברים כאלה. אנחנו רוצים להחזיר את הגאווה. הפועל תל אביב זה מועדון ענק, אנחנו רוצים להחזיר את הגאווה. אני לא קוסם, לא ליאור סושרד. אני רואה שיפור ומקווה שזה יתקדם".

בלם הפועל תל אביב אוראל דגני אמר: "במחצית הראשונה לא תקפנו מספיק את הכדור וגם כשעשינו את זה, זה לא היה מספיק. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, הגענו להזדמנויות. דרבי זה משהו אחר לגמרי. נגמר כבר בית"ר ועכשיו יש לנו דרבי בעוד שלושה ימים וצריך כבר לחשוב על זה. התחלנו את הליגה ממש לא טוב ואספנו נקודות לפני היציאה לפגרה, היום לא העזנו מספיק וחבל.

"אני חושב שהמחצית השנייה הייתה באמת טובה. רואים שאנחנו משחקים טוב יותר מאשר שיחקנו בתחילת העונה. לקלינגר יש את השיטות שהוא רוצה שנשחק בהן ואנחנו צריכים להתקדם". על כל מה שהוא עבר בקבוצה אמר דגני: "אני הרגשתי תמיד שאני הקפטן של הפועל תל אביב ומנהיג בחדר ההלבשה ואני אמשיך לעשות את זה. אם אנחנו הראשונים שנכבוש נגד טננבאום? בעזרת השם".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"הפועל תל אביב זה מועדון עם גאווה". קלינגר/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully