וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה חגג עם האוהדים, מרקו בלבול: "אני שמח בשבילו"

1.12.2019 / 22:10

חלוץ מכבי חיפה כבש את שערו הראשון העונה ב-0:3 על הפועל חדרה ומאמנו החמיא: "עבד קשה באימונים". רון קלר: "רוצה להיות המאמן הקבוע"

שלומי גבאי

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב בקרית שמונה

מכבי חיפה ממשיכה להראות שהיא היחידה שיכולה לאתגר את מכבי תל אביב העונה. הירוקים יצאו לפגרת הנבחרות והשזרוע עם שלושה ניצחונות, והערב (ראשון) השיגו את הרביעי ברציפות כשהביסו בקלילות 0:3 את הפועל חדרה. צ'ארון שרי (13) וניקיטה רוקאביציה (27) נהנו מתגובות מאוחרות של אוסטין אג'ידה וירדן שועה המחליף כבש את הראשון שלו העונה בדקה ה-87 וחגג יחד עם חבריו לאחר שריקת הסיום. האורחים צימקו את הפער מהפסגה לשלוש נקודות, לשמחתם של כ-7,000 אוהדים ירוקים שהגיעו לאצטדיון בנתניה. דולב חזיזה נפצע והוחלף לקראת הסיום, ובחיפה יקוו שיהיה כשיר למשחק אמצע השבוע מול מ.ס. אשדוד. המארחת, שהתייצבה עם רון קלר על הקווים בעקבות התפטרותו המפתיעה של אורי גוטמן ביום שישי, הפסידה אחרי שמונה מחזורים.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
חיכה הרבה זמן לשער הזה. ירדן שועה/טל לוי

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה, סיכם: "טוב לחזור מהפגרה עם תוצאה כזאת. נצמדנו לתוכנית המשחק מבחינה התקפית והגנתית, כמובן שיש דברים לשפר וטוב לעשות את זה כשאתה מנצח. לא היינו מספיק חדים בשליש האחרון, יכולנו לגמור את המשחק במחצית הראשונה. חשוב להתאושש מנטלית לקראת יום רביעי, אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. אם הדרך תהיה טובה ונהיה מממוקדים, גם התוצאות יהיו טובות ויקרו לנו דברים טובים. אני שמח עבור ירדן שועה, הוא עובד קשה באימונים והשקיע המון כדי לתפוס את המקום בהרכב. אני שמח שהוא כבש היום. יש עוד הרבה משחקים לפנינו, אמרתי כבר בפתיחת העונה יש כאן סגל טוב שיכול להתפתח. נצטרך להשתפר במשחק ההגנה".

הקפטן נטע לביא הוסיף: "אני מרגיש טוב, יש לי ביטחון, אני מרגיש שאני יכול לתרום הרבה העונה, וזה מה שאני עושה. במחצית השנייה יכולנו להיראות הרבה יותר טוב, צריך לחשוב איך משתפרים וללמוד מהמחצית הזו".

על ירדן שועה אמר: "ירדן עובר תהליך. הוא הגיע לקבוצה גדולה והוא באמת מנסה, הוא עושה כל מה שהוא יכול והוא יתרום לנו הרבה העונה, מה שצריך זה לכבוש שערים, אז הגול היום ייתן לו ביטחון".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
רוצה שיפור במשחק ההגנה. מרקו בלבול/שלומי גבאי

רון קלר, עוזר המאמן שעמד על הקווים של הפועל חדרה בעקבות התפטרותו של אורי גוטמן: "היו חלקים במשחק שלא היינו מספיק מאורגנים. נרים את הראש לקראת יום רביעי, יש לנו עוד משחק קשה מול בית"ר ירושלים. יחסית נהניתי לראות את הקבוצה במחצית השנייה, קצת יותר מנסה ומעיזה. נקווה שזה יצליח ונהיה מסודרים יותר במשחק הבא. אני מניח שהעניין של אורי גוטמן השפיע על השחקנים. יש הנהלה שתקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור הפועל חדרה, אני מעוניין לאמן את הקבוצה. יש את נושא הפרו ואני מקווה להתקבל לקורס הקרוב".

רון קלר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מחכה להחלטת ההנהלה. רון קלר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully