וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הפציעה האטה את נמרוד לוי, אבל אלה הדברים שהוא צריך לעשות"

1.12.2019 / 22:53

מאמן הפועל ירושלים על הפורוורד, שקלע 15 נקודות נגד האקסית: "לא קל לשמור על ריכוז בסיטואציה הזאת". בראד גרינברג: "כדי להתאושש, אנחנו צריכים את כולם יחד לפרק זמן משמעותי"

עריכה: ניר חן

בווידאו: מספרי ליגת העל

הפועל ירושלים חזרה הערב (ראשון) לליגת העל, אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב מגביע המדינה בשבוע שעבר ולפני משחקה הביתי מול אנטוורפן בליגת האלופות ביום רביעי. אתגר ממשי לא עמד מעולה: מכבי אשדוד עמוסת הבעיות התייצבה עם זר אחד בלבד בגלל מכת פציעות שפקדה אותה. היא החזיקה מעמד במשך מחצית אחת (39:30), אבל לא באמת היוותה יריב שקול והפסידה לאדומים בבית 84:69, בעוד הפער הגיע בשיאו ל-25 נקודות.

המאמן המפסיד, בראד גרינברג: "ניסינו ונלחמנו, בעיקר במחצית הראשונה, אבל איבדנו יותר מדי כדורים ברבע השלישי והם ברחו לנו. לא נצליח להישאר במשחק עם 19 איבודים ועשר החטאות מהעונשין. היה לנו מזל לקראת הסיום, כשהצלחנו לצמק להפרש מכובד. כדי להתאושש ולשנות אנחנו צריכים לקבל את כל השחקנים בריאים, ולשחק יחד במשך תקופה משמעותית. עלינו לשמור על הנחישות".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"ביום רביעי זה כבר סיפור אחר". עודד קטש/ברני ארדוב

מאמן ירושלים, עודד קטש: "אמרתי במחצית לשחקנים שזה תלוי בנו ואנחנו צריכים להתייחס למשחק הזה ברצינות. זו לא סיטואציה פשוטה לבוא בשיא הריכוז, כשאתה רואה שלושה שחקנים מרכזיים של היריבה לא משחקים. אשדוד קבוצה מאומנת, למרות החסרונות, והיא עמדה יפה על המגרש. הישראלים נכנסו ועשו דברים יפים על המגרש".

"קשה לקחת הרבה דברים מהמשחק הזה, בגלל החוסרים של אשדוד", הודה קטש. "ביום רביעי ניתקל בגודל אחר, באינטנסיביות אחרת ובהגנות אחרות. הבית שלנו צפוף, אי אפשר לדעת תוצאות מראש, וכל משחק יקבע בסופו של דבר. המאבקים על המיקום בליגת האלופות חשובים יותר השנה, ואנחנו חייבים לנצח אחרי שני ההפסדים שספגנו".

טיישון תומאס (8 נקודות) פירגן לחברו נמרוד לוי, שקלע 15 נגד האקסית. "אני שמח בשביל נמרוד, גם בגלל ששיחק כאן בעונה שעברה וגם בגלל שזה השכר על העבודה הקשה שלו", אמר האמריקאי. קטש הוסיף כי "הפציעה קצת האטה את נמרוד, אבל הערב הוא עשה את הדברים שבשבילם הוא כאן והצליח".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully