וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטוס בצ'יראי חזר: "הוא אוהב את מכבי נתניה. אסור להספיד אותו"

1.12.2019 / 7:58

במועדון התמוגגו מהניצחון ופוזלים לעבר הפלייאוף העליון. קניקובסקי סחט מחמאות: "שיחק כמו שני שחקנים כשהיינו בחיסרון מספרי"

סוכנות ג'יני

במכבי נתניה משוכנעים שהעונה שלהם התחילה אתמול (שבת) אחרי הניצחון על הפועל חיפה בחוץ בעשרה שחקנים. "קיבלנו את הקבוצה בחזרה", אמר אמש המאמן סלובודן דראפיץ' ששוב פירגן לבעלים אייל סגל שידע לשמור על הצוות המקצועי בתקופה הקשה של ההפסדים ולא קיבל את דרישת חלק מהאוהדים לשלוח את המאמנים הביתה.

פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה עם רועי קהת. ברני ארדוב
חזר לעצמו בגדול. פאטוס בצ'יראי/ברני ארדוב

היו הרבה סיפורים סביב המשחק אתמול אבל הבולט שבהם הוא חזרתו לחיים של פאטוס בצ'יראי. החלוץ המונטנגרי ידע כבר ביום שלישי שעבר אחרי משחק האימון מול הפועל ראשון לציון שהוא יורד לספסל ובכל זאת הגיע לכל אימון כמו מקצוען ואפילו נתן למאמנים תחושה טובה שהם עושים את הדבר הנכון כשהם מספסלים אותו. לא במקרה בסיום המשחק חיבקו סלובודן דראפיץ' ושי ברדה את החלוץ שידע חודשים קשים מתחילת העונה ולא הזכיר את היכולת שלו עד הצמד שכבש אתמול. "פאטוס אוהב את המועדון ורוצה בהצלחת מכבי נתניה", אמרו אמש במועדון. "אסור להספיד חלוץ כמו פאטוס בצ'יראי ושני הגולים שלו הוכיחו את זה".

עוד ציינו במכבי נתניה את גבי קניקובסקי שרשם הופעה מצוינת. "בחיסרון מספרי גבי קניקובסקי שיחק כמו שני שחקנים", אמרו במועדון. "הוא הסיבה שלא הורגש שאנחנו בחיסרון מספרי. זו הפעם הראשונה שגבי חוזר לעצמו אחרי אותה פציעה קשה בטרנר בעונה שעברה כשדור אלו פגע בו". גם הצעירים כארם ג'אבר ויונס מלדה זכו למילים חמות. "אנחנו נמשיך לפתח את השחקנים הצעירים של מכבי נתניה", התחייב אמש דראפיץ'. במועדון קיבלו תיאבון והביעו תקווה לניצחון ביום שלישי על עירוני קרית שמונה. "אם נחבר ניצחון שלישי רצוף, נוכל לדבר שוב על הפלייאוף העליון. מה שנראה עד לפני חודש כמו הדבר הכי הזוי לאור כל ההפסדים שלנו", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully