וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריפייר מדבר על ליאו מסי: "זה מוזר. הוא הולך והולך על המגרש, ופתאום כובש"

קשר אתלטיקו מדריד מתכונן למפגש מול ברצלונה וכוכבה (22:00, ערוץ 50): "מדהים כמה הוא חכם. אפילו כשהוא הולך ככה, אתה חייב להיזהר". וגם: גריזמן מוכן לקבלת הפנים?

עריכת וידאו: טל רזניק

קירן טריפייר חושף איך זה מרגיש לשחק מול ליאונל מסי. הקשר האנגלי של אתלטיקו מדריד יפגוש הערב (ראשון) את ברצלונה וכוכבה הגדול (22:00, ערוץ 50) במשחק הצמרת של הליגה הספרדית שייערך באצטדיון וונדה מטרופוליטנו, וטריפייר זוכר היטב את המפגש הקודם שלו מול מסי כשטוטנהאם שיחקה מול ברצלונה, כשהקטלאנים ניצחו 2:4 גדול בלונדון והפרעוש כובש צמד.

קירן טריפייר, שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הוא כמו שד. מסי/רויטרס

"כולם יודעים כמה הוא טוב, אבל אני חושב שהוא העלה כמה רמות באותו ערב", טוען טריפייר, "הוא כבש צמד, אבל אני חושב שהוא נעצר בקורה עוד ארבע פעמים. הוא היה לא ייאמן". טריפייר נשאל איך ההרגשה להגן מולו, ואמר: "זה די מוזר. הוא מעביר חלק גדול מהמשחק בהליכה, רק הולך. כשאתה משחק נגד סאדיו מאנה, לדוגמה, אם אתה מוריד ממנו את העיניים לשנייה, הוא פשוט יחמוק מאחוריך.

"אבל עם מסי, אתה מסתכל עליו ארבע פעמים, והוא עדיין באותו מקום. זה מוזר. הרבה פעמים הוא פשוט הולך והולך - ואז, בלי שאתה שם לב, זה גול.

"שיחקתי מולו כמה פעמים, והוא פשוט כל כך טוב בלהשתחל לחללים הקטנים. לפני שברצלונה עושה שלוש מסירות, הוא כבר יודע לאן הכדור הולך. זה מדהים עד כמה הוא חכם. אפילו כשהוא הולך ככה, אתה תמיד חייב להיזהר. הוא פשוט מדהים, הכי טוב אי פעם. אבל זה לא רק מסי. יש שחקנים סביבו. אתה יכול לעבור על הקבוצה בברצלונה. ארתור לדעתי הוא שחקן מדהים".

ליאונל מסי, ברצלונה מול טוטנהאם. GettyImages
"אתה תמיד חייב להיזהר. הוא פשוט מדהים, הכי טוב אי פעם". מסי מול טוטנהאם/GettyImages

אגב, מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה לא רוצה שקבוצתו תתעסק יותר מדי בחזרה של אנטואן גריזמן לאקסית, שאותה עזב בצורה כואבת. המאמן נשאל על שחקנו לשעבר ואמר: "לדבר על גריזמן, זה לא משהו שאעשה כי הוא משחק בקבוצה אחרת. תמיד הייתי גלוי בנוגע למה שאני חושב עליו כשהיינו באותה קבוצה. מה שאנשים עושים, זו החלטה שלהם. אני לא יכול להיכנס לראש שלו. ההיסטוריה והמספרים שלו במועדון מדברים בעד עצמם, אין לי מה להוסיף".

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נשאל איך לדעתו גריזמן יתקבל על ידי אוהדי אתלטיקו, ואמר: "אנשים יקבלו אותו בצורה שנראית להם. האמת היא שהיו שם עונות נהדרות, הוא עבר בין המועדונים, אבל זה לא אמור להשפיע עלינו. אנחנו רגילים לשחק באווירה עוינת. זה יהיה משחק אמוציונלי עבורו, אבל גם מאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully