וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משבחים את ריאל מדריד החדשה: "עם ניצחונות כאלה זוכים באליפות"

הבלאנקוס גברו על אלאבס 1:2 ועלו זמנית לפסגה, ב"מארקה" שיבחו - אך לא את בייל ("מימיו החלשים ביותר"). זידאן עקץ: "לפני חודש אמרו עלינו הרבה דברים"

עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: התגובות לאחר ה-2:2 של ריאל מדריד עם פריס סן ז'רמן

ריאל מדריד נאלצה לעבוד קשה מאוד היום (שבת), אך בסופו של דבר ידעה לצאת מהמנדיסורוסה של אלאבס עם 1:2 שהעלה אותה לפסגת הטבלה - לפחות עד המפגש של ברצלונה עם אתלטיקו מדריד מחר. "זה ניצחון חשוב מאוד, אבל לא נסתכל על המשחק של ברצלונה", אמר זינדין זידאן. "אנחנו חיים בשביל ניצחונות כאלה, שיחקנו עם הרבה אופי, ידענו שנצטרך להילחם ועשינו זאת. השגנו שלוש נקודות במקום קשה מאוד". זידאן גם זוכר את הביקורות אחרי התקופה הרעה של קבוצתו, ואמר: "לפני חודש אמרו עלינו הרבה דברים. עכשיו אנחנו צריכים להירגע. העונה ארוכה".

מרסלו השמיע דברים דומים: "ידענו שקבוצות כאלה נותנות הכל מול ריאל מדריד. שיחקנו טוב מאוד נגד הבעיטות, המכות, הגשם והקור. זה חשוב, כי באליפות זוכים במשחקים שכאלה. אנחנו חושבים אותו הדבר ועובדים אותו הדבר, כפי שעשינו לפני חודש וחודשיים, מה שהשתנה הוא היכולת שלנו במשחקי חוץ".

אבל בתקשורת כן טוענים שריאל מדריד השתנתה, והיא לא אותה קבוצה של פתיחת העונה. "זו קבוצה אחרת", נכתב ב"מארקה". "הם הראו שהם יודעים איך לנצח בלי לשחק טוב והציגו שאיפות אליפות. זידאן השיג ניצחון במקום בו בדרך כלל מוכרעות האליפויות. ריאל מדריד הזו רוצה להיות אלופה. לפני מספר חודשים הם היו יכולים למעוד במשחק שכזה, אבל הפעם החבורה של זידאן נלחמה עד הסוף והבטיחה את שלוש הנקודות. עם ניצחונות כאלה זוכים בתארים".

מי שדווקא לא זכה לשבחים דומים הוא גארת' בייל, שקיבל מזידאן את הקרדיט ופתח בהרכב, אך היה חלש והוחלף בדקה ה-67. ב"מארקה" בחרו בו לשחקן החלש ביותר של הבלאנקוס, וכתבו: "הוא לא נתן כלום. זידאן הימר עליו ובייל אכזב אותו. זה היה אחד הימים הכי חלשים שלו". ב"אס" הוסיפו: "משחק עצל של בייל, הוא לא בכושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully