וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: עוסמאן דמבלה ייעדר כחודשיים וחצי, ארתורו וידאל באולטימטום

ברצלונה אישרה: שחקן הכנף הצרפתי יחמיץ את הקלאסיקו. הצ'יליאני במסר: "אם לא ארגיש מספיק חשוב, אחפש את הדרך החוצה"

עריכת וידאו: טל רזניק

חוסר המזל של עוסמאן דמבלה ממשיך. הערב (שישי) התברר שהפציעה ששחקן הכנף של ברצלונה ספג במהלך הניצחון 1:3 על בורוסיה דורטמונד - שהייתה הפציעה השלישית שלו העונה - חמורה ותגרום לו להיעדרות ממושכת.

דמבלה ייאלץ לעבור ניתוח בירך ועל פי ההודעה הרשמית מטעם ברצלונה, ייעדר 10 שבועות לכל הפחות. המשמעות היא כמובן שדמבלה יחמיץ גם את הקלאסיקו נגד ריאל מדריד בקאמפ נואו ב-18 בדצמבר.

עוסמאן דמבלה נרכש על ידי ברצלונה מדורטמונד בשנת 2017 תמורת 148 מיליון יורו, אך התקשה לייצר יציבות ולהראות את מה שכולם ציפו ממנו, בעיקר בגלל חוסר מזל וריבוי פציעות. מאז שחתם בקבוצה חווה דמבלה שמונה פציעות שונות, כששלוש מתוכן הן בשריר הירך, אותה פציעה ממנה סובל הצרפתי כעת. בפתיחת עונת 2017/18 סבל דמבלה מפציעה דומה, ואז נעדר למשך 106 ימים ופספס 20 משחקים.

איבן ראקיטיץ', ארתורו וידאל שחקני ברצלונה. GettyImages
גם כשהוא פותח, לרוב הוא מוחלף. ארתורו וידאל/GettyImages

במקביל, ארתורו וידאל במסר לברצלונה: אם לא אתחיל לשחק באופן קבוע, אמצא את הדרך לעזוב. הצ'יליאני בן ה-32 ממעט לקבל דקות מהמאמן ארנסטו ואלוורדה, ולמרות שחתם בקיץ 2018 על חוזה לשלוש שנים, הוא מודה בפה מלא שאין בכוונתו להישאר על תקן מחליף.

"היו כמה וכמה משחקים שלא שיחקתי בכלל, וזה גרם לי להיות עצוב מאוד", אמר היום (שישי) הקשר בראיון לטלוויזיה הספרדית. "אני מנסה לקחת את זה יום אחרי יום, אבל זה קשה. אם בדצמבר או בסוף העונה עדיין לא ארגיש שאני חשוב לקבוצה, אצטרך לקבל החלטה ולחפש את הדרך החוצה. אולי במקום אחר ארגיש יותר חשוב".

וידאל אכן לא בורג חשוב במיוחד בברצלונה העונה: הוא פתח בהרכב בארבעה משחקים בלבד, רק אחד מהם בליגת האלופות, ורק פעמיים השלים 90 דקות. למרות זאת, במעט הדקות שהוא מקבל הוא מספק את הסחורה לפחות מבחינת סטטיסטיקה, ומדורג רביעי בטבלת הכובשים של בארסה העונה אחרי לאו מסי, לואיס סוארס ואנטואן גריזמן, עם ארבעה שערים.

וידאל התייחס בין היתר לשאיפות של ברצלונה העונה, והודה שבינתיים לא הכל הולך כשורה. "אפשר למרוח את כולם ולהגיד שהכל בסדר, אבל האמת היא שיש לנו שאיפות גבוהות, אנחנו רוצים לזכות בכל התארים האפשריים, וכדי שזה יקרה אנחנו חייבים לתת את המקסימום, להתחיל לעבוד יותר קשה".

הוא הוסיף ש"ליגת האלופות נראית השנה תחרותית וקשה, יש כמה קבוצות טובות מאוד. ליברפול הוכיחה בעונה שעברה למה היא מסוגלת, יש לה כלים בכל עמדה. כדי לזכות בצ'מפיונס נצטרך לעשות משהו מיוחד".

עוד בוואלה!

בעקבות הפציעה: "עוסמאן דמבלה עשוי להיעדר כשלושה חודשים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully