וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפציעה: "עוסמאן דמבלה עשוי להיעדר כשלושה חודשים"

בספרד מדווחים כי שחקנה של ברצלונה שנפצע נגד דורטמונד סובל מפגיעה בירך ו-"מוכן לקבל כל פיתרון". משך ההחלמה ללא ניתוח עומד על חמישה שבועות

עריכת וידאו: טל רזניק

חוסר המזל של עוסמאן דמבלה ממשיך. השחקן רשם פציעה שלישית העונה במהלך ה-1:3 של ברצלונה על קבוצתו לשעבר, דורטמונד, לאחר שנחת בצורה לא טובה על רגלו ונאלץ לרדת מהמגרש לאחר 24 דקות בלבד כשהוא נאנק מכאבים ונעזר באנשי הצוות הרפואי. מבארסה נמסר ש"דמבלה סובל מפציעה בירך הימנית. הוא יעבור בדיקה שתקבע את חומרת הפציעה". בסביבת הצרפתי דואגים כי ייתכן וייאלץ לעבור ניתוח ובעקבות כך להיעדר תקופה ארוכה.

ב-AS דווח כי הקשר בן ה-22 סובל מפגיעה חוזרת בשריר הירך של רגלו הימנית, פציעה שספג במהלך משחק ליגה נגד סלטה ויגו עוד בעונה שעברה. במועדון הקטלאני בוחנים כעת מה דרך הפעולה הנכונה מבחינתם. על פי הדיווחים בקבוצה לא פוסלים את האפשרות של ניתוח. כך או כך, דמבלה צפוי להיות מושבת לתקופה של לפחות חמישה שבועות, אך אם אכן יעבור ניתוח תקופת ההחלמה תארך כשלושה חודשים. השחקן עצמו צוטט בנושא ואמר שהוא "מוכן לקבל כל פיתרון" על מנת שהבעיה בשריר הירך "תיפתר לתמיד".

עוסמאן דמבלה נרכש על ידי ברצלונה מדורטמונד בשנת 2017 תמורת 148 מיליון יורו, אך התקשה לייצר יציבות ולהראות את מה שכולם ציפו ממנו, בעיקר בגלל חוסר מזל וריבוי פציעות. מאז שחתם בקבוצה חווה דמבלה שמונה פציעות שונות, כששלוש מתוכן הן בשריר הירך, אותה פציעה ממנה סובל הצרפתי כעת. בפתיחת עונת 2017/18 סבל דמבלה מפציעה דומה, ואז נעדר למשך 106 ימים ופספס 20 משחקים.

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
חוסר מזל. עוסמאן דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully