וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אליפות? "וירג'יל ואן דייק וליברפול - הענקים של הפרמיירליג"

באנגליה מהללים את הבלם האדיר, קלופ ציין דווקא את אדריאן. הפער בפסגה צמח ל-11, פפ לא מרים ידיים, סטונס: "נילחם עד היום האחרון"

עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: התקציבים הגדולים בפרמיירליג העונה

נכון, היא כבר פישלה בעבר לא פעם ולא פעמיים, אבל לפחות נכון ל-1 בדצמבר 2019, ליברפול נמצאת בדרך הבטוחה לאליפות ראשונה מאז עונת 1989/90. אלופת אירופה גברה אמש (שבת) 1:2 קשה על ברייטון, ראתה את מנצ'סטר סיטי ממשיכה לפשל עם 2:2 בלבד מול ניוקאסל, וכעת הפער בין שתי הקבוצות צמח ל-11 נקודות.

"אהבתי מאוד שהחבר'ה הגיעו מוכנים למשימה אחרי שבוע עמוס", סיכם יורגן קלופ, שהוליך את המרסיסיידרס למשחק פרמיירליג 31 ברציפות ללא הפסד (הארוך ביותר של המועדון מאז 1987/88). "אף אחד מ-13 הניצחונות שלנו העונה לא היה קל. מבחינת תוצאות, אין ספק שזו תקופה מדהימה עבורנו, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק הבא. אנחנו לא חושבים על הפער, רק צריך להיות מוכנים למשחק הבא".

על וירג'יל ואן דייק, שנתן הפעם את הטון גם בהתקפה והתכבד בצמד השערים, אמר המנג'ר הגרמני: "נו באמת, חייבים לדבר על שחקנים ספציפיים? הוא כבש צמד, זה הכל. הוא היה טוב, יוצא מהכלל, אבל הוא חייב להיות - הוא שחקן מאוד מוכשר, אז הוא חייב להשתמש בכישרון הזה, אחרת זה יהיה חבל".

הגרמני אף ציין לטובה את אדריאן, שנזרק לכר הדשא בשל הכרטיס האדום של אליסון: "הכנסנו שוער קפוא. נלחמנו בשביל אדריאן והוא עזר לנו מאוד עם שתי הצלות טובות מאוד. הכרטיס האדום הפך את הניצחון הזה למיוחד".

"אדם אחד עומד מעל הליגה וקבוצה אחת עומדת מעל הליגה. וירג'יל ואן דייק וליברפול, הענקים של הפרמיירליג", נכתב ב"מירור". "אף שחקן לא דומיננטי כל כך כמו ואן דייק, ואף קבוצה לא כוחנית כמו המכונה שהרכיב יורגן קלופ. ואן דייק ניצב גבוה מעל ברייטון כמו מגדל אייפל מעל פריס, העיר בה יוכתר זוכה כדור הזהב ביום שני. ליאונל מסי ככל הנראה יקדים אותו, אבל קשה לזהות שחקן אחר עם השפעה כל כך חיובית על קבוצת צמרת כמו ההולנדי".

גם שחקן העבר פאט נווין התמוגג מההופעה של הבלם ההולנדי ואמר: "וירג'יל ואן דייק היה הבלם, הקשר והחלוץ הטוב ביותר על כר הדשא. הוא מגוחך".

אצל האלופה - אולי האלופה היוצאת - המצב מסובך הרבה יותר. לאחר ה-2:2 עם ניוקאסל, סופרת הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ובשבת מחכה לה דרבי מול מנצ'סטר יונייטד.

"יש יריבה לפנינו, אז נצטרך לנצח משחקים ולראות מה קורה", אמר המנג'ר המתוסכל על קרב האליפות עם ליברפול. "כבר אמרתי במסיבת העיתונאים שלפני המשחק שזה לא רעיון טוב לחשוב על התואר או על כמות נקודות. צריך פשוט לנצח, לנצח, לנצח. אם לא תנצח, זה יהיה קשה יותר. אני מרגיש שעשינו הכל כדי לנצח את המשחק והשחקנים הגיבו מושלם, הגענו להרבה מאוד הזדמנויות".

ג'ון סטונס הוסיף: "זה מאכזב מאוד, קבוצות יודעות איך אנחנו משחקים ומנסות לעצור אותנו. אנחנו צריכים להבין את זה ולהשתמש ביצירתיות שלנו, אנחנו מתאמנים מדי יום כדי לפצח את השיטות הללו. הגענו למצבים מצוינים, אבל ספגנו שני שערים רכים. נצטרך להסיק מסקנות ולשנות דברים מהר מאוד, נסתכל על עצמנו כקבוצה. המאבק עדיין פתוח, נילחם עד היום האחרון. זה מה שאנחנו עושים, כך גם היה בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully