וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגי לב על הגרלת היורו: "תהיה חגיגת כדורגל". סאות'גייט: "יש 8-10 מועמדות"

נבחרת גרמניה הוגרלה עם צרפת ופורטוגל, המאמן: "כל אחת תצטרך להיות בשיאה". מאמן נבחרת אנגליה לא ידע אם מדובר ב"הגרלה טובה". מאנצ'יני: "איטליה לא פייבוריטית בבית שלה"

הבתים של יורו 2020. רויטרס
כך נראים הבתים/רויטרס

הגרלת יורו 2020 סידרה הערב (שבת) בית מוות לקראת הקיץ הקרוב, כשאלופת העולם צרפת ואלופת אירופה פורטוגל הצטרפו לגרמניה בבית ו'. הנבחרת הרביעית תגיע מדרג א' של הפלייאוף (איסלנד/רומניה/בולגריה/הונגריה).

מאמן גרמניה יואכים לב אמר לקראת בית המוות: "זה בית חזק מאוד כמובן, תהיה חגיגת כדורגל. כל אחת תצטרך להיות בשיאה כדי שיהיה לה סיכוי לעלות לנוקאאוט. אני כבר מחכה למשחקים". מנהל ההתאחדות הגרמנית וחלוץ העבר אוליבר בירהוף הוסיף: "אנחנו לא מגיעים כפייבוריטים לבית הזה".

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת, פרננדו סנטוס מאמן נבחרת פורטוגל, יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. רויטרס
מוכנים לחגיגה. דידייה דשאן, פרננדו סנטוס ויואכים לב/רויטרס

נבחרת איטליה תשחק יחד עם שוויץ, טורקיה וויילס בבית א', והמאמן רוברטו מאנצ'יני טען: "זה בית מאוזן, אנחנו לא הפייבוריטים. זו הגרלה טובה כי יכולנו לקבל את צרפת, אבל בסופו של דבר כל נבחרת פה תחרותית ומשחקת גדורגל טובה. יהיה לנו יתרון קטן של ביתיות ברומא, אבל כל משחק יהיה קשה. אם אנחנו רוצים להגיע לגמר בלונדון, נצטרך לעבור את כל המסע".

ריאן גיגס, מאמן נבחרת ויילס, התייחס לעניין הלוגיסטי ואמר: "יש לנו משחק בבאקו, שוב באקו ואז רומא, אז מבחינת האוהדים זה טוב יותר. שוויץ נבחרת מוכשרת וטובה, טורקיה עלתה מבית קשה של צרפת ואיסלנד, ואיטליה ניצחה כל משחק במוקדמות. ברור שיהיה לנו קשה. נצטרך להשיג מומנטום כמו בצרפת, הלוואי שניקח את ההזדמנות שלנו כמו ב-2016".

עוד בוואלה!

הגרלת הבתים של יורו 2020: צרפת, פורטוגל וגרמניה בבית המוות

לכתבה המלאה
ריאן גיגס מאמן נבחרת ויילס, רוברטו מאנצ'יני מאמן נבחרת איטליה, שנול גונש מאמן נבחרת טורקיה, ולדימיר פטקוביץ' מאמן נבחרת שוויץ. רויטרס
מרוצה מהסידור הלוגיסטי. ריאן גיגס, מימין, עם מאמני בית א'/רויטרס

גארת' סאות'גייט, מאמנה של נבחרת אנגליה, הודה: "אני אף פעם לא יודע אם זו הגרלה טובה. פגשנו כבר את קרואטיה וצ'כיה, ויהיה מיוחד מבחינתנו לשחק בוומבלי. אנחנו מודעים לאיכות של הקישור הקרואטי, זה יהיה משחק גדול. הצטלמתי לפני כן עם המאמן זלטקו דאדיץ' והוא רצה להגיע ללונדון, אז זה יהיה מעניין. יש 8-10 מדינות גדולות, כך שאין פערים. אנחנו מחכים בקוצר רוח לטורניר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully